شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیسی#استقلالی#استقلالی ها

موج خشم استقلالی ها و پرسپولیسی در محکومیت کودک آزاری در میان نفرت افکنی کانال های هوادراری

به گزارش منیبان، مدتهاست هواداران فوتبال از فوتبال لذت نمی برند، شاید یکی از مهمترین دلایلش هم نفرتی است که کانال های هواداری در حال انتشار آن هستند، کانال هایی که به نام هواداران استقلال و پرسپولیس و سایر تیم ها و برای درآمدزایی صاحبان کانال ها راه اندازی شده اند. این کانال ها به بهانه هواداری نفرت و کینه می کارند تا به جای اینکه مردم از فوتبال لذت ببرند، از همدیگر متنفر شوند. نتیجه این نفرت افکنی هم می شود ویدئوی زشتی که در فضای مجازی منتشر شد!

حالا جامعه فوتبال نسبت به این ویدئوی زشت واکنش نشان داده است و کودک آزاران هم به دام قانون افتاده اند، نکته مهم اینجاست که باز همچنان کانال های هواداری به جای محکوم کردن این اتفاق، همچنان نفرت افکنی می کنند.

بازیکنان استقلال از همان لحظه اولی که این .ویدئو منتشر شده با انتشار استوری هایی آن را محکوم کردند، باشگاه استقلال در یک اقدام قابل تحسین، لوگوی همه رسانه های رسمی خود در فضای مجازی را به عکس این نوجوان آزار داده تغییر داد، همچنین سخنگوی باشگاه استقلال هم از پیگیری کودک آزاری خبر داد. 

در آن سو جعفر سمیعی بر خلاف سرپرست تیم پرسپولیس که یک استوری عجیب منتشر کرده بود، به صراحت کودک آزاری را محکوم کردو نوشت:
فوتبال یک بهانه عالی است برای نشاط و هیجان، برای دوستی و وفاق. اینجا نه مرزی برای جذابیت دارد و نه محدوده‌ای برای رفاقت. کلیپ مهوعی از آزار یک پسربچه دوست‌داشتنی در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌چرخد که در آن مشخص است این نوجوان علیرغم رفتار ناپسند دو نفر، از تیم محبوبش حمایت می‌کند و مورد آزار قرار می‌گیرد.
چنین رفتاری از سوی هواداران و عاشقان فوتبال و هر کسی که انسانیت را آئین خود می‌داند، محکوم است.
امیدواریم در قبال افرادی که به بهانه کری‌های فوتبالی اقدام به شکنجه و آزار این نوجوان عاشقِ فوتبال کرده‌اند، رفتار قانونی توسط مراجع ذی‌صلاح  صورت گیرد.

پست سمیعی

جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات هم که یک پرسپپولیسی متعصب است در پستی اینستاگرامی نوشت:

همه‌تون میدونید که من یه پرسپولیسی‌ام. امروز یه ویدئویی دیدم که چند نفری یه گل پسر استقلالی رو اذیت می‌کنند. چقدر ناراحت شدم. این فوتبال نیست. این هواداری نیست. این انسانیت نیست.
کاش میشد این پسر رو پیدا کنم، بغلش کنم، بهش بگم دمت گرم که تیمت رو نمی‌فروشی. دمت گرم که جلوی حرف زور کوتاه نمیای حتی اگه چندتا گنده‌بک اذیتت کنند. دمت گرم پسر.
بعدش هم باهم بریم پیش اونایی که اذیتت کردند.

پ.ن: تصویر این پسر رو تعمدی گذاشتم تا همه چهره‌ش رو ببیند. اون کسی باید چهره‌ش محو و تار بشه که داره زور میگه و اذیت میکنه این پهلوون رو.

پست آذری جهرمی

هواداران استقلال و پرسپولیس هم در صفحات شخصی خود اینگونه اقدامات را محکوم کردند و خواستار برخورد جدی با عاملان این کودک آزاری شدند.