شهر خبر

موسوی: اردوی مشترک با ازبکستان چند سال ما را جلو می‌اندازد/ بعد از تزریق واکسن زود خسته می‌شویم


موسوی: اردوی مشترک با ازبکستان چند سال ما را جلو می‌اندازد/ بعد از تزریق واکسن زود خسته می‌شویم

ملی‌پوش المپیکی بوکس ایران گفت: شک نکنید تاثیر اردوی مشترک با ازبکستان را در قهرمانی آسیا هند خواهیم دید و این اردو می‌تواند چند سال ما را جلو بیاندازد.

شاهین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط ملی‎‌پوشان برای حضور در اردوی مشترک با ازبکستان و مسابقات قهرمانی آسیایی اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات بسیار خوب است و همه بچه‌ها به خوبی تحت نظر کادرفنی در حال آماده‌سازی هستند، فقط بعد از تزریق دور نخست واکسن کرونا دچار ضعف بدنی شدیم و زود خسته می‌شویم. البته نمی‌دانم این موضوع به خاطر فشار تمرینات است یا تزریق واکسن. این موضوع نیز مسئله خاصی نیست و به زودی برطرف خواهد شد.

وی در خصوص پیگیری تمرینات تیم ملی بوکس در طول دوران کرونا گفت: ما فقط تمرین کردیم و مسابقه‌ای نداشتیم. فقط تمرین و عدم حضور در مسابقات فایده‌ای ندارد و ما در این مدت فقط و فقط تمرین کردیم که زیاد هم خوب نیست. قطعاً حضور در اردوها و تمرینات زیر نظر کادرفنی بهتر از تمرینات انفرادی است، اما اگر مسابقه‌ای وجود نداشته باشد ورزشکار تمرین زده خواهد شد و باید از تمرینات بازدهی داشته باشد.

ملی‌پوش المپیکی بوکس ایران در خصوص تاثیر برگزاری اردوی مشترک با تیم سوریه در سال گذشته عنوان کرد: اردوی مشترک با تیم سوریه بد نبود، اما اردویی که قرار است از 11 اردیبهشت ماه با ازبکستان برگزار کنیم  خیلی بهتر از اردو با سوریه است. ازبکستان بهترین تیم حال حاضر دنیا در بوکس است و قطعاً تمرین با نفرات این تیم دو برابر بهتر از تمرین با سوریه خواهد بود.

موسوی در خصوص برتری مقابل نماینده ازبکستان در مسابقات کسب سهمیه گفت: بوکسورهای ازبکستان و قزاقستان نیز قابل بردن هستند و فقط باید خودم آدم بخواهد و تلاش کند. بوکسورهای این کشور نیز مانند ما تمرین می‌کنند و فقط از لحاظ تجربه و بازی‌های ملی از ما جلوتر هستند و این باعث شده است که بتوانند بهترین تیم دنیا باشند. مطمئناً اگر ما هم در کورس رقابت و مسابقات متعدد باشیم خیلی بهتر خواهیم شد.   

وی با تاکید بر تاثیر اردوی مشترک با ازبکستان در عملکرد ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا تاکید کرد: شک نکنید تاثیر این اردوی مشترک را در قهرمانی آسیا هند خواهیم دید و این اردو می‌تواند چند سال ما را جلو بیاندازد. البته شنیدیم قرار است بعد از مسابقات قهرمانی آسیا نیز اردوی با تیم کوبا داشته باشیم که این اردو نیز خیلی می‌تواند اتفاق خوبی باشد.

دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا در خصوص اهداف خود از حضور در این مسابقات گفت: مدال برنز این مسابقات را دارم و امیدوارم این بار بتوانم فینالیست شوم و به مدال طلا برسم. تمام تلاش خود را نیز برای این مهم انجام خواهم داد. البته اوج آمادگی ما در مسابقات المپیک خواهد بود.

موسوی با حمایت از کادرفنی تیم ملی بوکس افزود: کادرفنی تیم ملی خوب است و با برنامه‌ها در حال آماده‌سازی بچه‌ها است، اما متاسفانه خواسته‌های کادرفنی برآورده نمی‌شود. ما برای بهتر شدن نیاز به برگزاری اردوهای مشترک و حضور در مسابقات داریم و تنها اردو مشترک ما در سال گذشته با تیم سوریه بود که با قاطعیت می‌گویم از آنها بهتر هستیم.


انتهای پیام/