شهرخبر

بمب نقل و انتقالات فوتسال زنان ترکید؛/ انتقال تکراری؛ فرشته کریمی در سایپا

ستاره تیم ملی فوتسال زنان ایران تصمیم گرفت در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر برای تیم سایپا به میدان برود.

فرشته کریمی که عنوان برترین فوتسالیست زن آسیا را یدک می‌کشد، پس از حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان کویت و گذراندن دوران نقاهت مصدومیت مچ پای خود، تصمیم به بازگشت به میادین گرفت و پس از حدود یکسال دوری از لیگ برتر فوتسال زنان ایران، با مدیران باشگاه سایپا به توافق رسید تا در مرحله نهایی این تیم را همراهی کند.

 

کریمی که فصل گذشته حدود نیم‌فصل برای خودروسازان به میدان رفت و سپس به دلیل پارگی رباط صلیبی ادامه فصل را از دست داد، با چند پیشنهاد برای ادامه مسیر فوتسالی خود مواجه بود که سرانجام تصمیم گرفت در تهران بماند و بار دیگر برای تیم سایپا تهران در لیگ برتر فوتسال زنان به میدان برود.

 

سایپا در کنار ملی‌حفاری اهواز، هیات فوتبال خراسان رضوی و پالایش نفت آبادان چهار تیم نهایی لیگ برتر فوتسال زنان هستند که باید در مصاف‌های رو در رو و در یک لیگ چهار تیمی، سرنوشت قهرمان شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال زنان ایران را مشخص کنند.

-

 

نارنجی‌پوشان پایتخت حالا با جذب کریمی و ستارگانی که از فصل گذشته در اختیار داشتند، مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌روند و چهار ملی‌پوش آسیایی در ترکیب خود در مرحله نهایی خواهند داشت.