شهرخبر

ادامه تیره‌روزی‌های آرسنال با شکستی دیگر

ادامه تیره‌روزی‌های آرسنال با شکست برابر اورتون

تیم فوتبال آرسنال در هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ جزیره انگلیس با گل به خودی دروازه‌بان جوان خود، بک بر صفر برابر اورتون شکست خورد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال آرسنال و اورتون در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ جزیره، ساعت ۲۳:۳۰ جمعه شب به وقت تهران برگزار شد.

آرسنال و اورتون در حالی به مصاف هم رفتند که به ترتیب با ۴۶ و ۴۹ امتیاز در جایگاه نهم و هشتم لیگ برتر انگلیس قرار داشتند با این تفاوت که اورتون یک بازی کمتر از آرسنال دارد.

این دیدار تا یک ربع پایانی با تساوی بدون گل ادامه داشت که در دقیقه ۷۶ «برنت لنو» دروازه‌بان آرسنال گل به خودی زد تا اورتون از حریف یک بر صفر پیش بیفتد.

در نهایت نیز این مسابقه با همان تک گل دروازه‌بان آرسنال یک بر صفر به سود اورتون پایان یافت و توپچی‌های لندن دو دستی ۳ امتیاز این دیدار را تقدیم اورتون کردند.

با این نتیجه اورتون ۵۲ امتیازی شد و هر چند در همان جایگاه هشتم جدول باقی ماند اما به یک قدمی لیورپول که با ۵۳ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد رسید.

آرسنال نیز در جایگاه نهم جدول باقی ماند که در صورت برتری لیدز و استون ویلا در برابر حریفان‌شان در هفته جاری، به رتبه پایین تر سقوط خواهد کرد.

منبع: ایرنا