نرم افزار یابلو(Yablo)
به سراغ اولین نرم افزار عجیب و غریب اندروید که اسمش «یابلو» است، می رویم. این نرم افزار با کدهایی که برایش نوشته شده می تواند آتش های کوچک مثل شعله فندک و کبریت را با امواج صدا خاموش کند! امتحان کنید جالب است.
۲- نرم افزار اس ام تی اچ (S.M.T.H)
نرم افزار دومی که در واقع ممکن است شما را وسوسه کند تا کار خطرناکی بکنید اسمش «S.M.T.H» است. این نرم افزار وقتی شما گوشی را به هوا پرتاب کنید می گوید ارتفاع این پرتاب چقدر بوده و شما را تحریک می کند که رکوردتان را جابه جا کنید و همین موضوع احتمال دارد باعث شود با گوشی شکسته مواجه شوید.
3- نرم افزار مادساز(Madsaz)
این برنامه کارش ترجمه گریه های کودکان است! یعنی یک دکمه ضبط صدا دارد که وقتی روی دکمه کلیک کنید گریه بچه را دریافت می کند و به شما می گوید بچه چرا و به چه علت گریه می کند!
4- نرم افزار هولد ان(Hold on)
داخل این نرم افزار یک دکمه و یک رکورد است که شما باید روی دکمه نگه دارید تا رکورد شما بیشتر شود! در واقع هرکس بیشترین رکورد را در بازی داشته باشد یعنی حوصله بیشتری دارد!
5. نرم افزار ران پی (Run Pee)
خب پنجمین نرم افزار عجیب و شاید جالبی که امروز برایتان درباره اش نوشتیم نرم افزار ران پی است. این نرم افزار به درد آدم های فیلم دوست می خورد چون وقتی فیلم می بینید به شما بهترین زمان برای رفتن به سرویس بهداشتی را اعلام می کند تا قسمت های مهم فیلم را از دست ندهید!