شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#پژو پارس

ریزش قیمت پژو پارس و تیبا ۲ در بازار

به گزارش منیبان، قیمت خودرو طبق روند ریزشی که از اول هفته طی کرد در آخرین روز هفته هم با کاهش قیمت خودروهای پرطرفدار بازار همراه بود.البته این کاهش قیمت برای مدلهای مختلف پراید صدق نمی کند. چون پراید ۱۳۱ و ۱۳۲ برعکس روند بازار که کاهشی است حرکت می کنند و در این هفته هیچ ریزش قیمتی نداشتند.

حتی پراید ۱۳۲ در روز گذشته ۱ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۱۱۶ میلیون تومان رسیده است. البته پراید ۱۳۱ و پراید ۱۱۱ هم ثبات قیمت داشتند و ارزانی و گرانی را به نام خودشان ثبت نکردند.

تیبا ۲ و تیبا صندوقدار در بازار چند؟

رصد بازار نشان می دهد خودروهای گروه تیبا در یکی دو روز گذشته کاهش قیمت چشمگیری را تجربه کرده اند به طوری که تیبا ۲ از ۱۳۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۳۱ تا ۱۳۳ میلیون تومان رسیده است.

مدل صندوقدار این خودرو نیز حدود ۲ میلیون تومان ارزان شده است. این خودرو روز چهارشنبه با قیمت ۱۲۷ میلیون تومان معامله می شد، اما در حال حاضر حدود ۱۲۷ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو پارس و پژو ۲۰۷ چقدر ارزان شدند؟

پژو پارس معمولی با اینکه در روزهای گذشته ثبات قیمت داشته است، اما دیروز حدود ۳ تا ۵ میلیون تومان ارزان شد. در حال حاضر قیمت پژو پارس ساده مدل ۹۹ بین ۲۱۳ تا ۲۱۵ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز روز گذشته حدود ۲ میلیون تومان کاهش قیمت داشته است و در حال حاضر به قیمت ۳۸۵ میلیون تومان رسیده است. قیمت پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ نیز در این مدت ۵ میلیون تومان دیگر ارزان شده است و در حال حاضر ۸۲۵ میلیون تومان قیمت دارد.