شهر خبر

تصاویر جاسوسی نسخه نهایی تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ + عکس

به گزارش منیبان به نقل از اسب بخار، بر اساس تصاویر جاسوسی از تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ سری ۳۰۰ مشخص است که عکس های رایانه ای چند ماه گذشته با جزئیات زیادی تهیه شده بودند. این خودروی ژاپنی در نسل جدید با تغییرات ظاهری گسترده ای همراه شده و سبک جدید خطوط طراحی تویوتا را با خود به همراه دارد.

حال خبرها حاکی از آن است که تویوتا برنامه دارد تا در تابستان ۲۰۲۱ نسل جدید لندکروزر را با کد اتاق J300 به بازار جهانی معرفی کند و این SUV پرطرفدار را با مدل ۲۰۲۲ به دست مشتریان برساند. با اینکه از سال ۲۰۱۸ بسیاری منتظر معرفی نسل جدید لندکروزر بودند و این خبر می تواند برای آن ها خوشحال کننده باشد، اما در چند روز گذشته نشر برخی اطلاعات از تویوتا لندکروزر J300 بیشتر شوکی را به هواداران این خودروی دوست داشتنی وارد کرده است!

به گزارش «بست کار وب» ژاپن، به احتمال بسیار زیاد نسل جدید تویوتا لندکروزر بدون پیشرانه های ۸ سیلندر به بازار جهانی معرفی می شود و به عبارت ساده، این شاسی بلند آفرودی در آینده نزدیک از موتورهای V8 خداحافظی خواهد کرد. البته این نکته در شرایطی اعلام شده که «ماساتو هایاشی» (خبرنگار بست کار وب)، به حذف پیشرانه ۸ سیلندر از لندکروزر جدید برای بازار ژاپن اشاره می کند و برخی احتمال می دهند که تویوتا در برخی بازارها همچنان نسل جدید لندکروزر را با پیشرانه های ۸ سیلندر عرضه نماید.

تصاویر جاسوسی نسخه نهایی تویوتا لندکروزر 2022

یکی دیگر از اطلاعات فاش شده در مورد این خودرو، به غافل گیر شدن هواداران تویوتا افزوده است. نصب پیشرانه ۶ سیلندر هیبریدی بر روی نسل جدید تویوتا لندکروزر برای بسیاری غیر قابل باور به نظر می رسد. زیرا تا به امروز قابلیت های هیبریدی هماهنگی خوبی را با تعاریف آفرود نداشته است. بر اساس اطلاعات موجود، در حال حاضر تویوتا بررسی پیشرانه های هیبرید را برای خودروهای SUV و کار و تجاری خود آغاز کرده و قرار است تا در سال ۲۰۲۱، نمونه های هیبریدی پیکاپ تاندرا و لندکروزر اتاق ۳۰۰ را به بازار عرضه کند. بسیاری بر این باور هستند که پیشرانه ای شبیه به نمونه های نصب شده در لکسوس LS500h و LC500h بر روی تویوتا لندکروزر J300 و تاندرا جدید نصب خواهد شد. این پیشرانه ها می توانند نهایت قدرت ۳۵۴ تا ۴۱۵ اسب بخار را با گشتاور ۵۰۰ تا ۶۱۰ نیوتن متر به چرخ های محصولات جدید تویوتا و لکسوس منتقل نمایند.