شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#لیگ قهرمانان آسیا#تراکتور#عراق

لیگ قهرمانان آسیا| برتری یک نیمه‌ای تراکتور مقابل نیروی هوایی


لیگ قهرمانان آسیا| برتری یک نیمه‌ای تراکتور مقابل نیروی هوایی

نیمه نخست دیدار دو تیم تراکتور ایران و نیروی هوایی عراق در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با برتری شاگردان رسول خطیبی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تراکتور ایران در نخستین بازی‌اش در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه B این رقابت‌ها از ساعت 19:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه شارجه به مصاف نیروی هوایی عراق رفت که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده کشورمان خاتمه یافت.

مهدی تیکدری در دقیقه 2 مسابقه موفق شد برای تراکتور گلزنی کند.

تراکتوری‌ها شروع خوبی داشتند و مهدی تیکدری روی حرکت تکنیکی و عبور از مدافعان نیروی هوایی با پاس رو به بیرون پیمان بابایی را در موقعیت گلزنی قرار داد. دروازه‌بان نیروی هوایی ضربه بابایی را برگشت داد تا خود تیکدری که شروع کننده این موقعیت بود توپ را تبدیل به گل کند.

نیروی هوایی پس از غافلگیری در دقیقه 2 مسابقه، سعی داشت خیلی زود گل خورده را جبران کند، اما شاگردان رسول خطیبی این اجازه را ندادند که خیلی زود بازی به مساوی کشیده شود. در ادامه نیز تراکتوری‌ها سعی در کنترل بازی داشتند، هر چند از فشار نیروی هوایی کاسته نشد و نماینده کشور عراق توپ و میدان را در اختیار داشت.

تیم نیروی هوایی از دقیقه 38 و به دنبال اخراج میثم جبار، 10 نفره به کار خود ادامه داد. محمد مسلمی‌پور از تیم تراکتور و لوی العانی از تیم نیروی هوایی بازیکنانی بودند که در نیمه نخست از جومپی لیدا، داور ژاپنی مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

این چهارمین دیدار دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست و دیدار رفت دو تیم در هفته سوم رقابت‌ها با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.

انتهای پیام/