شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیت کوین

بیت کوین باز هم می‌ریزد؟

بیت‌کوین در جریان معاملات یک روز اخیر حدود ۱۰ درصد ریزش کرده است و ۵۵ هزار دلار به ۴۸ هزار دلار رسیده است. حالا سئوال اینجاست که بیت‌کوین تا کجا ریزش می‌کند؟

اقتصاد بیت کوین باز هم می‌ریزد؟

کارشناسان بارها از ریسک بالای بازار رمزارزها در مقطع کنونی گفته بودند و در ۲۴ ساعت پذشته ارز دیجیتال بیت‌کوین کانال ۵۰ هزار دلار را از دست داد و به ۴۸ هزار دلار رسید. بیت‌کوین تا کجا ریزش می‌کند؟

مریم محبی، کارشناس و تجلیلگر بازارهای مالی در رابطه با بیت‌کوین گفت: ما فاند قوی در ارزهایی مانند بیت‌کوین نداریم و از دست دادن یک محدوده می‌تواند باعث ریزش سریع این ارز به محدوده‌های پایین‌تر شود. قبلا هم اتفاق افتاده که بیت‌کوین از ۲۰ هزار دلار به ۳ هزار دلار رسیده است.

این کارشناس در رابطه با ریسک این بازار گفت: بازار رمزارزها بسیار بازار خطرناکی است و حرکت‌های سنگین بیت‌کوین گاهی باعث زیان سنگین می‌شود.

محبی در رابطه با اینکه بیت‌کوین تا کجا ریزش می‌کند گفت: اگر بیت‌کوین محدوده ۴۵ هزار واحد را از دست بدهد احتمالا تا ۳۲ هزار دلار ریزش می‌کند.

این کارشناس در رابطه با مشگل بازار کریپتوکارنسی‌ها گفت: بعد از کلاهبرداری یک صرافی در ترکیه و مقاومت دولت‌های ترکیه و هند در مقابل این ارز، مشکل اصلی این بازار عدم مشروعیت است. این بازار اگر می‌خواهد رشد کند باید مشروعیت به‌دست اورد.

این کارشناس در پایان گفت: فعالان این بازار نباید بیشتر از ۲۰ تا ۳۰ درصد سرمایه مازاد خود را در این بازار سرمایه‌گذای کنند و حد ضرر هم برای خود تایین کنند تا ریزش زیاد باعث نشود سرمایه خود را از دست بدهند.

منبع: تجارت نیوز