شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حجازی

سردار حجازی در دیدار با مستندسازان چه گفت؟ + فیلم


سردار حجازی در دیدار با مستندسازان چه گفت؟ + فیلم

سردار حجازی در نشست هم‌اندیشی جمعی از مستندسازان جبهه مقاومت گفت:حاج‌قاسم گفته بود می‌خواهم این مستندسازان را جمع کنید که می‌خواهم با آنها صحبت کنم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، 25 آذرماه سال گذشته، جمعی از مستندسازان محور مقاومت در نخلستان سازمان اوج گردهم آمدند تا درباره مستندسازی از اتفاقات محور مقاومت به بحث و هم‌اندیشی بپردازند. 

مهمان ویژه این جلسه، سردار حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بود که به گفت‌وگوی صمیمانه با این مستندسازان نشست. اکنون و پس از شهادت این فرمانده نظامی، بخش‌هایی از صحبت‌های سردار حجازی در آن جلسه منتشر شده است که در زیر این صحبت‌ها را می‌خوانید:

سردار حجازی در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت مستندسازان جبهه مقاومت گفت: تمام قد به احترامتان می‌ایستم، به خاطر کارهای ارزشمندی که انجام دادید. 

وی از درخواست شهید سلیمانی برای دیدار با مستندسازان سخن گفت و افزود: خدا حاج قاسم سلیمانی را رحمت کند. گفته بودند که این دوستان را جمع کنید که من می‌خواهم با آنها صحبت کنم. اینجا جای حاج قاسم بسیار خالی است و ایشان باید حضور پیدا می‌کرد، اما قرعه به نام من خورد. 

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در بخش دیگری از این جلسه، حمایت خود را از فعالیت مستندسازان محور مقاومت اعلام می‌کند و می‌گوید: هر مانع و مشکلی باشد آماده‌ایم بشنویم و برطرف کنیم. در اینجا به شکل رسمی و با صدای بلند عرض می‌کنم که ما حاضریم و از شما خواهش می‌کنیم که در این زمینه کار و تلاش کنید.

وی تأکید کرد: به دوستان گفتم، مشکلات جنگ فقط تیر و ترکش و این‌جور چیزها نیست. مشکلات جنگ، نداشتن پول، نرسیدن امکانات، کمبود نیروی انسانی و ... هم هست. اتفاقا اگر اینها را هم جز مشکلات جنگ ببینیم، تبدیل به مجاهده می‌شود. بعد از جنگ هم دقیقاً همین فضا بود. می‌گفتند جنگ دیگر تمام شده است و چرا فیلم‌های اینها را می‌سازید و نشان می‌دهید؟ خداوند ان‌شاءالله به رهبر معظم انقلاب طول عمر بدهد که ایشان پیش‌قدم و متولی این کار شدند. ایشان از کارهای شهید آوینی و دیگران حمایت کردند که بیایید و روایت فتح بسازید. فکر، منطق و دکترین مقاومت، هم مخاطب دارد، هم شنونده دارد و هم سودمند است. اینها را باید گفت.

انتهای پیام/