شهرخبر

تردد در محورهای برون‌شهری ۳.۱ درصد افزایش یافت

آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۱۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری طی ۲۴ ساعت گذشته، حاکی از افزایش ۳.۱ درصدی تردد نسبت به روز قبل است.

تردد در محورهای برون‌شهری ۳.۱ درصد افزایش یافت
به گزارش سلام نو به نقل از میزان، بنا به اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است. در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۱۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۳.۱ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۶.۱درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ انجام شده است.

محورهای دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته:

افزایش ۳/۱ درصدی تردد در محورهای برون‌شهری


ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی:

۱- محور رامیان– اولنگ– شاهرود، واقع در استان‌های گلستان و سمنان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲- محور فرعی شمشک– دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است. ​

۳- محور شهداد – نهبندان، واقع دراستان کرمان، از مورخ ۲۵ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۴- محور خرم آباد – پلدختر، واقع در استان لرستان، از مورخ ۶ بهمن ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافیمسدود است.

۵ – محور قزوین - همدان کیلومتر ۱۱۰، واقع در استان قزوین، از مورخ ۲۲ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافیمسدود است.

۶ – محور گنجنامه - تویسرکان، واقع در استان همدان، از مورخ ۱ آذر ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافیمسدود است.

۷ – محور پونل - خلخال، واقع در استان گیلان، از مورخ ۶ آذر ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۸ – محور فرعی رویان - گلندرود و بلده، واقع در استان مازندران، از مورخ ۲۲ فروردین تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محدودیت تردد بدلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

الف) تهران و محورهای منتهی به آن:

۱- آزاد راه قم – تهران، واقع دراستان قم، از مورخ ۲۳ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۶ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و از ساعت ۷ الی ۱۴ روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات نیوجرسی بتنی مفصلی و نصب در راه‌ها، کیلومتر ۳۰ الی ۵۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲- آزادراه تهران- قم، واقع در استان تهران از مورخ ۲۹ فروردین تا ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۷ تا ۱۹ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ تا ۱۴ روزهای سه‌شبه، پنجشبنه هر هفته به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی دار، کیلومتر ۳۵ الی ۶۳، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۳- آزادراه تهران-فیروزکوه (کمربندی بومهن) واقع در استان تهران از مورخ ۲۹ فروردین تا ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ از اسعت ۱۲ تا ۱۹ روزهای شنبهو از ساعت ۷ تا ۱۹ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و همچنین از ساعت ۷ تا ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی دار، کیلومتر ۲۲ تا ۳۱+۵۰۰ تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۴- آزاد راه قم – تهران (باند غربی)، واقع دراستان قم، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۶ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر ۰ الی ۱۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۵- محور قدیم قم – تهران (باند غربی)، واقع دراستان قم، از مورخ ۳۱ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای و چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته و بغیر از روزهای و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر ۴۰ الی ۲۶، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۶- آزاد راه قم – تهران، واقع دراستان قم، از مورخ ۲۹ فروردین لغایت ۲۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و بغیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات جابجایی و نصب مجدد دکل و ایمن سازی ستون ها، کیلومتر ۰+۳۰۰ الی ۲+۳۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۸- آزاد راه تهران – ساوه (حد فاصل عوارضی اول تا عوارضی دوم)، واقع دراستان تهران، از مورخ ۱ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۱۴ الی ۱۹ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۹ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای چهارشنبه هر هفته، بغیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت گرم، کیلومتر ۴ الی ۳۲، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

ب) سایر محورها:
بوشهر:
۱- محور برازجان– گناوه، واقع دراستان بوشهر، از مورخ ۲۱ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات میدان شهید حاج قاسم سلیمانی، از کیلومتر ۰ تا ۳۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲- محور بوشهر – دیر (حد فاصل میدان غربی تا روستای اولی شمالی)، واقع دراستان بوشهر، از مورخ ۱ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹:۳۰، به دلیل اجرای عملیات رفوژه میانی، از کیلومتر ۰ تا ۵۰۰+۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۳- محورکمربندی کنگان – دوراهک (بی بی حبش شهرستان کنگان)، واقع دراستان بوشهر، از مورخ ۷ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۶ الی ۲۰، به دلیل اجرای عملیات احداث تقاطع غیر همسطح، از کیلومتر ۷۰۰+۶ تا ۵۵۰+۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

خراسان جنوبی:
۱- محور سه قلعه– بیرجند، واقع دراستان خراسان جنوبی، از مورخ ۲۲ فروردین لغایت ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات تبدیل آبنما به پل، کیلومتر ۵۲، محور فوق در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از مسیر انحرافی، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

خراسان رضوی:
۱- کمربندی تربت حیدریه– مشهد، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۱۶ فروردین لغایت ۳۱ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات آسفالت تراشی، لکه گیری و رویه آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۱۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲- محور تایباد – دوغارون، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۱۶ فروردین لغایت ۱۶ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۷، به دلیل اجرای عملیات آسفالت، از کیلومتر ۱۴ تا ۱۸، یک لاین از محور مسدود بوده و تردد از لاین مجاور، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۳- محور مشهد – فریمان، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۸ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۶، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۲۶، یک لاین از محور مسدود بوده و تردد از لاین مجاور، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۴- محور بردسکن – سبزوار، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۸ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۶، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۲۶، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۵- محور سبزوار – بردسکن، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۸ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۶، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت، از کیلومتر ۲۵ تا ۵۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۶- محور کاشمر – شادمهر، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۱ مرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات تعریض پل، کیلومتر ۷۸۲+۵، محور فوق مسدود بوده و تردد به صورت دو طرفه از لاین برگشت، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۷- محور باغچه – تربت حیدریه، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۳۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۸- محور رشتخوار – تربت حیدریه (محور جنگل)، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۳۰۰+۵ تا ۹۰۰+۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۹- محور رشتخوار – تربت حیدریه (محور جنگل)، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۳۰۰+۹ تا ۴۰۰+۱۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۰- محور رشتخوار – تربت حیدریه (محور جنگل)، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۲۲ تا ۴۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۱- محور رشتخوار – تربت حیدریه (محور جنگل)، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۴۴ تا ۴۰۰+۵۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۲- محور قدیم مشهد – باغچه -نیشابور، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۵ تا ۵۰۰+۱۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۳- محور قدیم مشهد – باغچه -نیشابور، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۲۷ تا ۴۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۴- محور نیشابور – سبزوار -کاهک، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۳۴ تا ۵۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۵- محور مشهد – سرخس، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۱۰۰+۶۰ تا ۶۰۰+۶۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۶- محور قدیم مشهد – باغچه، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۵۰۰+۱ تا ۱۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۷- محور مشهد – کلات، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۲۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۸- محور سلطان آباد – سبزوار، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۸۰۰+۱ تا ۳۴۰+۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۹- محور سلطان آباد – سبزوار، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۸۶۰+۵ تا ۷۱۰+۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲۰- محور سلطان آباد – سبزوار، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۹۰۰+۲۱ تا ۳۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲۱- محور سلطان آباد – سبزوار، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۳۱ تا ۴۲، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲۲- محور قدیم مشهد – باغچه -نیشابور، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۲۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲۳- محور قدیم مشهد – باغچه -نیشابور، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۳۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲۴- محور کاشمر – سه راهی فیض آباد، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۱۵ اردیبهشت لغایت ۱۵ مرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۶ الی ۱۷، به دلیل اجرای عملیات تعریض راه، از کیلومتر۵۰۰+۱ تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

خراسان شمالی:
۱- محور بجنورد – جنگل گلستان (حد فاصل روستای جوزک تا انتهای حوزه)، واقع دراستان خراسان شمالی، از مورخ ۱ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۶۰۰+۶۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲- محور بجنورد – شیروان، واقع دراستان خراسان شمالی، از مورخ ۱۶ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، از کیلومتر ۵ تا ۲۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

زنجان:
۱- آزاد راه زنجان – قزوین (باند شمالی و جنوبی)، واقع دراستان زنجان، از مورخ ۲۲ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، روزهای شنبه تا پنجشنبه ازساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، بغیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی بلوک مفصلی در رفوژ میانی، کیلومتر ۱۰۵ الی ۴۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

فارس:
۱- محور شیراز – بیضا، واقع دراستان فارس، از مورخ ۲۲ فروردین لغایت ۳۱ تیر ۱۴۰۰، بصورت ۲۴ ساعته، به دلیل اجرای عملیات انفجار و ترانشه برداری (احداث آزاد راه شیراز – اصفهان)، کیلومتر ۳۲۹ الی ۳۳۴، محور فوق در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم شیراز - بیضا، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

قزوین:
۱-محور قزوین – الموت، واقع دراستان قزوین، از مورخ ۷ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، روزهای شنبه تا چهارشنبه ازساعت ۸ الی ۱۹ هر هفته بغیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات خط انتقال آب، کیلومتر ۶۰۰+۰ الی ۶۵۰+۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

قم:
۱- آزاد راه قم – تهران، واقع دراستان قم، از مورخ ۲۳ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۶ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و از ساعت ۷ الی ۱۴ روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات نیوجرسی بتنی مفصلی و نصب در راه‌ها، کیلومتر ۳۰ الی ۵۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲- آزاد راه قم – تهران (باند غربی)، واقع دراستان قم، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۶ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر ۰ الی ۱۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۳- کمربندی جنوبی قم – اراک، واقع دراستان قم، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۶ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته و بغیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر ۰ الی ۱۱+۵۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۴- محور قدیم قم – تهران (باند غربی)، واقع دراستان قم، از مورخ ۳۱ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای و چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته و بغیر از روزهای و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر ۴۰ الی ۲۶، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۵- آزاد راه قم – تهران، واقع دراستان قم، از مورخ ۲۹ فروردین لغایت ۲۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و بغیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات جابجایی و نصب مجددد کل و ایمن سازی ستون ها، کیلومتر ۰+۳۰۰ الی ۲+۳۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

کرمانشاه:
۱- محور اسلام آباد غرب – سر پل ذهاب، واقع دراستان کرمانشاه، از مورخ ۲۶ فروردین لغایت ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸، به دلیل اجرای عملیات احداث مسیر انحرافی، کیلومتر ۷۴ الی۹۰۰+۷۴، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

کهگیلویه وبویر احمد:
۱- محور پاتاوه – دهدشت (قطعه سوم)، واقع دراستان کهگیلویه وبویر احمد، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات احداث تقاطع غیر همسطح، از کیلومتر ۸۱ الی ۸۲، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲- محور باشت – گچساران، واقع دراستان کهگیلویه وبویر احمد، از مورخ ۲۳ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات بتن پاشی، از کیلومتر ۶ الی ۷، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۳- محور دهدشت – پادوک، واقع دراستان کهگیلویه وبویر احمد، از مورخ ۸ اردیبهشت لغایت ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی۲۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

گلستان:
۱- محورگرگان – کردکوی (پل شصت کلاته)، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۲۲ فروردین لغایت ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات پل با دهانه ۲ متری، کیلومتر ۱۰۰+۳، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲- محور علی آباد –آزاد شهر (سعد آباد خان ببین)، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۲۲ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات احداث دور برگردان عریض، از کیلومتر ۳۰۰+۱۱ الی ۳۰۰+۱۲، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۳- محور گنبد – مینو دشت (پشمک پناده)، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۲۲ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات احداث دور برگردان عریض، از کیلومتر ۳ الی ۸۰۰+۳، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۴- محور گرگان – علی آباد (سر خط روستای نومل)، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۲۳ فروردین لغایت ۱۵ تیر ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات تعمیر اساسی پل، از کیلومتر ۸۰۰+۱ الی ۹۰۰+۱، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۵- محور گرگان – نوکنده (بریدگی غربی کردکوی)، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات تعریض دور بر گردان، کیلومتر ۵۰۰+۲۵، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۶- محور گرگان – نوکنده (بریدگی غربی النگ)، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات تعریض دور بر گردان، کیلومتر ۷۰۰+۲۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۷- محور گرگان – نوکنده (شهرک صنعتی بندر گز)، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات تعریض دور بر گردان، کیلومتر ۷۰۰+۲۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۸- محور گرگان – نوکنده (باغو کناره)، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات تعریض دور بر گردان، کیلومتر ۵۰۰+۳۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۹- محور گرگان – نوکنده (مزنک)، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات تعریض دور بر گردان، کیلومتر ۴۱، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۰- محور بندر ترکمن – آق قلا، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۲۹ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات زیرسازی و احداث پل، از کیلومتر ۰ تا ۱۷، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۱- محور کرد کوی – بندر ترکمن، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۲۹ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات زیرسازی و احداث پل، از کیلومتر ۰+۳۰۰ تا ۱+۳۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۲- محور بندر ترکمن – آق قلا، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۱ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات احداث و تعریض ابنیه فنی، از کیلومتر ۲ تا ۱۶+۵۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

همدان:
۱- محور همدان – رزن (ویان – پل روعان)، واقع دراستان همدان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، نصب علایم و روکش آسفالت، از کیلومتر ۳۵ الی ۴۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲- محور همدان – رزن (پل روعان – کارخانه سیمان)، واقع دراستان همدان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، نصب علایم و روکش آسفالت، از کیلومتر ۴۶ الی ۵۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۳- محور پل روعان –پل ۱۲۳، واقع دراستان همدان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، نصب علایم و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۳۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۴- محور پل ۱۲۳– گردنه دخان، واقع دراستان همدان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، نصب علایم و روکش آسفالت، از کیلومتر ۳۰ الی ۵۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۵- محور فامنین – همه کسی، واقع دراستان همدان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، نصب علایم و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۱۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۶- محور سه راهی اصله – سه راهی دهلق، واقع دراستان همدان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، نصب علایم و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۱۴، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۷- محور سه راهی قزل آباد – راستگویان، واقع دراستان همدان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، نصب علایم و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۳۴، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۸- محور ملایر – همدان، واقع دراستان همدان، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات شانه سازی و لکه گیری، از کیلومتر ۲۰ الی ۴۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۹- محور ملایر – اراک (باند برگشت)، واقع دراستان همدان، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۶ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات شانه سازی و لکه گیری، از کیلومتر ۰ الی ۵۰۰+۱۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۰- محور ملایر – بروجرد، واقع دراستان همدان، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات شانه سازی و لکه گیری، از کیلومتر ۱۹ الی ۲۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۱- محور ملایر – آورزمان، واقع دراستان همدان، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات شانه سازی و لکه گیری، از کیلومتر ۱۳ الی ۲۶ تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.