محمد نوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا درباره شرایط استقلال اظهارداشت: استقلال در مقابل الدحیل فوتبال روان و زیبایی را به نمایش گذاشت. الدحیل یکی از قدرتمندترین تیم های غرب آسیا است و مجیدی با علم به اینکه این تیم چه قدرتی دارد تصمیم گرفت با ترکیبی هجومی تیمش را به میدان بفرستد که این شجاعت او ستودنی است.

او درباره تغییر ترکیب استقلال بیان کرد: معمولا تیمی که برنده می‌شود ترکیب خود را تغییر نمی‌دهد اما فرهاد مجیدی حتما براساس آنالیزی که کرده بود دست به این تغییرات زد. نظر شخصی من این است که مجیدی نباید ترکیب تیم برنده را تغییر می داد و بهتر بود با همان ترکیب بازی با الشرطه استقلال را به میدان می فرستاد اما با این حال او سرمربی است و در نهایت هم خودش باید پاسخگوی نتایج تیمش شود. البته قصد من انتقاد از مجیدی نیست چون او در یک ماه و نیم گذشته تیم خوبی ساخته و نتایجی هم که گرفته جایی برای انتقاد باقی نگذاشته است. در دیدار مقابل الدحیل هم استقلال به اشتباهات فردی بازیکنانش بازی را باخت وگرنه فوتبالی روان و زیبا را به نمایش گذاشت.

نوری درباره اشتباهات خط دفاعی استقلال بیان کرد: خط دفاعی استقلال در 3 بازی گذشته اشتباهات زیادی داشت اما در بازی با الدحیل این اشتباهات تاثیرگذار بود. خود مجیدی هم می داند سازمان دفاعی تیمش مشکل دارد و حتما برای این مشکل تدبیری می اندیشد. خط دفاعی عملکرد خوبی نداشت و این موضوع باعث شد استقلال چهار گل دریافت کند. مدافعان استقلال در دیدار با الدحیل سردرگم بودند و مجیدی و دستیارانش حتما باید تذکرات جدی به آنها بدهند. ضمن اینکه رشید مظاهری هم در گل های دریافتی مقصر بود و نمی توان به دروازه بانی که 4 گل خورده نمره قبولی داد.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: خط حمله استقلال یکی از بهترین های آسیا است و این را آمار گل های زده استقلال در 3 بازی اخیر می گوید. به نظر من اگر مقابل الدحیل با تمرکز بالا به میدان برویم و مدافعان به خوبی وظایف خود را انجام دهند استقلال می تواند انتقام سختی از الدحیل بگیرد و در نهایت با کسب نتایج قابل قبول به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کند.

نوری در پایان گفت: مجیدی تاکنون عملکرد قابل قبولی داشته و به فرصت بیشتری هم نیاز دارد. همه پیشکسوتان هم از او و تیمش حمایت می کنند و برایش آرزوی موفقیت دارند.