شهر خبر

تصمیم سخت فرهاد مجیدی ؛ سرگیجه سرمربی استقلال برای انتخاب هافبک دفاعی

کار سخت فرهاد مجیدی برای انتخاب هافبک دفاعی استقلال در دیدار با الدحیل از بین مهدی مهدی پور و مسعود ریگی

مهدی مهدی پور در مدت حضورش در میدان در دیدار استقلال و الدحیل عملکرد خوبی داشت و حالا فرهاد مجیدی کار سختی برای انتخاب یک نفر از بین او و ریگی دارد.

مهدی مهدی پور در مدت حضورش در میدان در دیدار استقلال و الدحیل عملکرد خوبی داشت و حالا فرهاد مجیدی کار سختی برای انتخاب یک نفر از بین او و ریگی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسعود ریگی که در دو بازی قبلی استقلال نمایش بسیار خوبی در ترکیب تیمش داشت و آمار هم این موضوع را به خوبی اثبات می‌کرد، دیشب و بعد از اشتباه مرگبارش روی گل دوم الدحیل، در ادامه بازی هم نتوانست نمایش همیشگی‌اش را تکرار کند تا فرهاد مجیدی او را در دقیقه ۵۰ از زمین بیرون بکشد و مهدی مهدی پور را جانشین او کند.

تا قبل از بازی مقابل الدحیل، آخرین باری که مسعود ریگی که پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شده بود(حداقل محمود فکری که چنین تصوری داشت)به دیدار مقابل سایپا برمی‌گشت. دیداری که استقلال ۱-۰ به حریفش باخت و سرمربی وقت تصمیم گرفت او را با نیمکت‌نشینی در بازیهای بعدی جریمه کند.

طبق آمار منتشر شده در سایت sofascore، شماره ۶ استقلال در بازی دیشب فقط ۳۴ پاس به همبازیانش داد که ۸۲ درصد این پاس‌ها به مقصد رسید. آمار نشان می‌دهد که سرمربی استقلال تصمیم درستی درباره تعویض مرد مطمئن تیمش در میانه میدان گرفته چرا که مهدی مهدی‌پور در ۴۰ دقیقه‌ای که در میدان حضور داشت، نمایش قابل قبولی در میدان داشت و ۴۰ پاس از ۴۳ پاس او درست بود.

با توجه به نمایش خوب مهدی مهدی پور در بازی دو روز پیش ، باید دید فرهاد مجیدی چه تصمیمی برای بازی برگشت با الدحیل خواهد گرفت. آیا او به ریگی اطمینان خواهد کرد و به او فرصت جبران می‌دهد یا اینکه باید شاهد حضور مهدی‌پور در ترکیب اصلی باشیم.