شهر خبر

معرفی خودروی برقی گریت وال با الگو گرفتن از فولکس + عکس

قرار است برند فرعی GWM (Great Wall Motors) Ora اواخر این ماه از یک خودرو برقی الهام گرفته از فولکس واگن بیتل، در نمایشگاه شانگهای رونمایی کند.

گریت وال موتورز - GreatWall - شرکت خودروسازی چینی است، که بیشتر در زمینه تولید خودروی وانت، مینی‌بوس، مینی‌ون و اس‌یووی فعالیت می‌کند.

گریت وال تا سال 2010، خودروهای سواری، پیکاپ تراک و شاسی بلند خود را با 3 زیر برند وولیکس، وینگل و هاوال عرضه می‌کرد، اما در ادامه از سال 2013، خودروهای شاسی بلند این شرکت، با برند جداگانه هاوال به تولید رسیدند.

 به نظر می رسد این مدل که هنوز نامگذاری نشده با چهار درب بزرگتر و قوس بیشتر چرخ ها، کمی طویل تر و عریض تر از خودرویی باشد که از آن الگو برداری شده است.

6.jpg

با فرض اینکه این خودرو بر همان پایه های دیگر وسایل نقلیه موجود در خط Ora سوار شود - یعنی iQ ، R1 ، R2 و Haomao احتمالاً از یک موتور الکتریکی 35 کیلووات و یک باتری 33 کیلووات ساعتی استفاده خواهد کرد.

گزارش شده که این برند چینی در حال انجام نظرسنجی عمومی برای تعیین نام مدل، جهت یک پارچه سازی با سیستم عامل است.

8.jpg

بر اساس ترجمه های بدی که به کمک Google Translate از زبان چینی انجام شده، گزینه های موجود "گربه جن" ، "گربه پانک" ، "گربه نجیب" ، "گربه ایرانی" ، "سلطان گربه" و "گربه نارنجی بزرگ" هستند.