به گزارش برنا، حسین آزاد دبیر اجرایی این هنرواره گفت: با توجه به استقبال قابل توجه خوش‌نویسان و بنا به درخواست عده کثیری از هنرمندان و جهت شرکت همه علاقه‌مندان، مهلت ارسال آثار به هنرواره خوش‌نویسی «ایرانِ دل» تا روز جمعه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

آزاد افزود: تاکنون ۲۰۳ اثر به دبیرخانه هنرواره ارسال شده است که بیشترین آثار به ترتیب از استان‌های اردبیل، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، تهران و اصفهان است.

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل با اشاره به مقررات هنرواره، افزود: هر هنرمند مجاز به ارسال حداکثر ۴ اثر در یکی از قالب‌های نستعلیق یا شکسته نستعلیق به صورت فایل اسکن شده jpg با وضوح حداقل ۲ مگابایت به نشانی ایمیل دبیرخانه fest.iranedel@gmail.com و یا به شماره ۰۹۱۴۱۵۷۳۴۳۸ در پیام‌رسان‌های فضای مجازی (واتساپ و…)، با قید مشخصات کامل و تلفن و نشانی تماس و خلاصه سوابق و مدرک خوش‌نویسی صاحب اثر است.

آزاد در پایان گفت: به ۳ اثر برگزیده در هر بخش بدون اولویت هر کدام مبلغ ۳۰ میلیون ریال به همراه تندیس هنرواره و لوح تقدیر اهدا خواهد شد و به کلیه‌ راهیافتگان به نمایشگاه، گواهی شرکت در هنرواره، هدیه‌ ارزشمند فرهنگی و کتاب الکترونیکی آثار منتخب ارسال می‌شود.