شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیم فصل

نتوانستیم در نیم فصل تیم‌مان را تقویت کنیم

سیرجان - سرمربی تیم صنعت نفت گفت: گل‌گهر سیرجان یکی از تیم‌های خوب این دوره بوده و فکر می‌کنم یکی از تیم‌های باکیفیت لیگ ما هست مطمئن هستیم بازی سختی خواهد بود.

نتوانستیم در نیم فصل تیم‌مان را تقویت کنیم

 سیروس پورموسوی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های «گل‌گهر سیرجان – صنعت‌نفت آبادان» عنوان کرد: متأسفانه مشکلات تیم ما هنوز پا بر جا هست. اما امروز می‌خواهم از تک تک بازیکنانم تشکر کنم، درود می‌فرستم به شرف این بازیکنان که علی رغم اینکه ۶ ماه حقوقی دریافت نکرده‌اند، اما همیشه با انرژی مثبت و انگیزه زیاد در تمرینات ظاهر شدند، هیچ گونه اعتراضی، هیچ گونه مصاحبه و هیچ گونه اعتصابی ما در تیممان نداشتیم.

پورموسوی در مورد بازیکنان تیمش گفت: مطمئن هستم همه مربیان دوست دارند از این بازیکنان در تیمشان استفاده بکنند و بدون دغدغه بخواهند کارشان را انجام بدهند.

وی ادامه داد: علی رغم همه مشکلات‌مان مثل بازی‌های گذشته‌، فقط به عشق هوادارانمان، فردا این بچه‌ها سعی می‌کنند که بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند.

سرمربی صنعت نفت در مورد میهمان‌نوازی سیرجانی‌ها بیان کرد: جا دارد از مهمان نوازی مسئولین باشگاه گل‌گهر سیرجان و قلعه‌نویی تشکر بکنم، همچنین مسئولین ورزشگاه امام علی (ع) که امروز زمین تمرین در اختیار ما گذاشتند، واقعاً مجموعه کاملی است و خیلی خوشحال هستیم که در این شهر هستیم.

پورموسوی گفت: گل‌گهر سیرجان یکی از تیم‌های خوب این دوره بوده، فکر می‌کنم یکی از تیم‌های باکیفیت لیگ ما است مطمئن هستیم بازی سختی خواهد بود.

وی افزود: نا امید نیستیم تلاش می‌کنیم که بتوانیم به لحاظ فنی عملکرد خوبی داشته باشیم و با دست پر برگردیم. آنالیز خوبی نسبت به تیم گل‌گهر داریم، اما امیدوار هستیم بچه‌هایمان فردا بتوانند آن مواردی که ما در هفته گذشته روی آن کار کردیم، فردا در زمین پیاده بکنند.

پورموسوی در راستای مسائل حاشیه‌ای تیم نفت بیان کرد: ما آنجا لطمه خوردیم که در نیم فصل نتوانستیم تیم‌مان را تقویت بکنیم، ما نیاز به تقویت و یارگیری داشتیم، متأسفانه با توجه به مشکلاتی که سد راهمان بود، نتوانستیم از نیم فصل به نحوه احسنت استفاده بکنیم.

وی گفت: شروع فصل با توجه به اینکه بازیکن‌هایمان عملکرد خوبی داشتند توقعات بالا رفت؛ متأسفانه فشردگی مسابقات و مصدومیت بازیکن‌ها دست ما را خالی کرد. در بین بازیکنانمان جوان‌های خوبی داریم اما با توجه به نیاز و شرایط به بازیکنان بازی می‌دهیم.

وی ادامه داد: در بحث بزرگسالان با توجه به قوانین در نیم فصل می‌توانستیم ۹ بازیکن بگیریم، اما ۳ بازیکن توانستیم جذب بکنیم، که یک مقدار در کارمان به مشکل بر خوردیم. اما امیدوار هستیم در ۱۱ هفته باقی مانده با توجه به همین پتانسیل فعلی بچه‌ها بتوانیم روند خوب نیم فصل اول را در نیم فصل دوم ادامه بدهیم.

وی گفت: رضا خالقی‌فر و امید حامدی مصدوم هستند و عبدالله ناصری هم ۴ اخطاره است و بقیه بچه‌ها حضور دارند.

 

منبع: مهر