شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#بورس#بازار سرمایه

بورس دوباره ریزش می‌کند؟/ تاثیر انتخابات بر بازار سرمایه

بورس دوباره ریزش می‌کند؟/ تاثیر انتخابات بر بازار سرمایه
بازار سرمایه هفته گذشته فقط یک روز مثبت در کارنامه کاری خود ثبت کرد و تا ابتدای کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد عقبگرد کرد اما آیا این روند ادامه دارد و بورس از این کانال هم سقوط می‌کند؟

 در هفته‌ای که گذشت، شاخص کل بورس تهران با افتی نزدیک به ۳ درصد و قرار گرفتن در سطح یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحدی به کار خود خاتمه داد.

روند فرسایشی بورس هفته گذشته تجمع سهامداران تهران، مشهد و اصفهان را به دنبال داشت و در یک نظرسنجی آنلاین غالب سهامداران بورسی شرکت کننده در این نظرسنجی، اعلام کردند که حاضر هستند زیان خود را به دست آورند و بدون سود از بورس خارج شوند.

بسیاری از سهامداران معتقد هستند که با پایان دولت و البته بازگشت احتمالی امریکا به برجام انگیزه دولت برای حمایت از بازار سرمایه کاهش دارد.

بخش دیگری از سهامداران برعکس معتقدند که در آستانه انتخابات وعده و وعید و حمایت از بورس حتی با انگیزه سیاسی رخ خواهد داد.

در ادامه بخشی از این نظرات را می‌خوانید:

– ماه‌هاست روی دور باطل هستیم تا یک نقطه ای میایم پایین و تا نقطه ای دیگر میریم بالا
و این چرخه مدت هاست که ادامه داره و حالا حالاها ادامه خواهد داشت.

– سهامدارای برنده پولشونو بردن بازار ارز دیجیتال و بازنده ها موندن و حوضشون! هیشکیم دیگه بی عقلی نمیکنه بیاد تو بورس

– پایین ۱۲۰۰ هم میاد قشنگ تا نیمه اردیبهشت همین روند هست تا زمانی ک فشار بیارن برای نفع خودشان همین کارشناس دامنه نوسان بفهمن اوک شد دامنه برگشت باز بهانه جدید میارن میگن حالا اعتماد نیست بانک مرکزی تعهد بده دلار از این نرخ پایین تر نمیاد وگرنه بازار نوسانی حجم هیجان فروش بالاس . فقط بدونید با قفل فرسایشی یهو در رو ب همه سهم ها باز میکنند ی عده بخاطر قفل شدن دوباره دست ب فروش میزنن

منبع : تجارت نیوز