به گزارش برنا؛ براساس مراجعه بینندگان به سایت و اپلیکیشن تلوبیون برای مشاهده سریال های تلویزیون «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی با بازدید قابل توجه حدود ۳ میلیونی، پربیننده‌ترین سریال تلویزیون در هفته اول ماه رمضان در تلوبیون شد.

سریال «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی که از شبکه یک سیما پخش می‌شود با ۲ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۴۷۳ بیننده در تلوبیون تا این لحظه پربیننده‌ترین سریال تلویزیون است.

 سریال «بچه مهندس۴» شبکه دو سیما به کارگردانی احمد کاوری نیز با بازدید ۲ میلیون و ۲ هزار و ۸۶۱ بازدید در رتبه دوم قرار دارد.

«یاور» به کارگردانی سعید سلطانی هم که از شبکه سه سیما پخش می‌شود به بازدید ۱ میلیون و ۸۷۴ هزار و ۸۷۹ بازدید رسید و در رتبه سوم قرار گرفت.

با توجه به بازدیدهایی که سریال‌های ماه رمضان در تلوبیون (پیگیری سریال در فضای اینترنتی) کسب کردند می‌توان میزان رضایت‌مندی و دنبال کردن مخاطب را از سریال‌های ماه مبارک رمضان به خوبی فهمید. بازدید از سریال «احضار» که در مرکز سیمافیلم تهیه و تولید شده است، نشان از رضایت‌مندی و پیگیری مخاطب از این سریال دارد که ظرف یک هفته توانسته به این میزان بازدید بیننده دست یابد.