به گزارش برنا؛ سرهنگ علی  همه خانی، معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت : صبح امروز و در ساعت 08:00 و با رصد و کنترل سطح معابر شهر تهران از طریق رصد دوربین های نظارتی  و کنترل ترافیک مشخص شد که یکدستگاه سواری 206 بدون پلاک در حال تردد در مسیر خیابان انقلاب به شرق محدوده وصال می باشد .

اوافزود: بلافاصله از طریق اپراتور مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمن پلیس راهور تهران بزرگ به عوامل و تیم های  مستقر  و گشتی منطقه 6 پلیس راهور تهران بزرگ اعلام که این عوامل با اقدامات خود این 206 متوقف  و به خاطر نداشتن پلاک و مدارک خودرو به پارکینگ منتقل گردید .

سرهنگ همه خانی گفت : رانندگان خودروها توجه داشته باشند پلاک خودروها می بایست در محل تعیین شده در جلو و عقب وسیله نقلیه نصب شده باشد و در معرض دیدباشد که متاسفانه معدودی از  رانندگان بی توجه به مقررات و به جهت ورود به طرح ترافیک اقدام به پوشش و مخدوشی پلاک و برداشتن آن می نمایند که از دید پلیس دور نمیماند .

او بیان کرد: لازم به ذکر است این خودرو از بن بست  محل سکونت خود به خیابان انقلاب وارد شده بود که به محض رویت شناسایی و متوقف گردید .  

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح تشدید با تخلفات پلاک در شهر تهران به جد در دستور کار پلیس راهور قرار گرفه و با هرگونه تخلف  در این خصوص برخورد قانونی صورت خواهد گرفت .