به گزارش برنا؛ شاگردان رسول خطیبی در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل نیروی هوایی عراق متوقف شدند تا در مرحله گروهی به هیچ بردی دست پیدا نکنند و کار صعودشان به اما و اگر کشیده شود. حالا تراکتور برای رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا باید در دو دیدار از سه مسابقه باقی مانده خود به برتری برسند.

در حال حاضر با توجه به وضعیت گروه B لیگ قهرمانان و اینکه شارجه 7 امتیاز، تراکتورسازی 3 امتیاز و دو تیم نیروی هوایی و پاختاکور 2 امتیاز دارند، رقابت نزدیک و حساسی در دور برگشت بین این تیم‌ها وجود خواهد داشت و برخلاف سایر گروه‌ها که تکلیف تیم اول تا حدود زیادی مشخص شده، در این گروه یکی، دو برد سرنوشت را تغییر خواهد داد.

در صورتی که شارجه امارات در بازی آینده‌اش به پیروزی مقابل پاختاکور برسد و تراکتور نیز از سد نیروی هوایی عراق عبور کند، اماراتی‌ها به احتمال فراوان صدرنشینی‌شان در گروه B را قطعی می‌کنند و 6 امتیازی شدن تراکتور بهترین فرصت برای این تیم است تا از دو دیدار آخر با پاختاکور و شارجه صاحب یک برد شود تا به احتمال فراوان جزو صعود کننده‌های دوم باشد و از این رقابت سخت سربلند بیرون بیاید.

شاید کسب 3 تساوی مقابل قهرمانان امارات، ازبکستان و عراق برای تراکتور که نتوانسته در نیم‌فصل بازیکن شاخصی بگیرد، نتیجه بدی نباشد اما این شرایط آنها را به دور حذفی نمی‌رساند و شاگردان رسول خطیبی نیاز به بازی پرجنب و جوش‌تر و انرژی مضاعفی دارند تا حداقل 2 برد به دست آورند.

در واقع مشکل اصلی تراکتور در بازی های اخیر گل نزدن بوده است. این تیم بعد از 3 گلی که مقابل پاختاکور به ثمر رساند دیگر نتوانسته دروازه حریفان را باز کند. البته تراکتور همان طور که در گلزنی ناموفق بوده، توانسته دروازه اش را هم بسته نگه دارد و بعد از تساوی 3- 3 مقابل تراکتور نه گلی به ثمر رسانده نه گلی دریافت کرده است. باید منتظر ماند و دید در نهایت رسول خطیبی و شاگردانش می توانند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان برسند یا اینکه خداحافظی زودهنگامی با لیگ قهرمانان داشته باشند.