به گزارش برنا، عملکرد خوب باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا امیدواری‌های زیادی را در جامعه فوتبال ایجاد کرده است. از نظر بسیاری از کارشناسان تیم های ایرانی این قدرت را دارند که باز هم به فینال صعود کنند و با طلسم شکنی قهرمان قاره شوند.

مجید نامجومطلق در ارتباط با همین مساله به سایت فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه هر چهار نماینده ایران عملکرد بسیار خوبی از به نمایش گذاشته و قدرت واقعی ایران را به رخ حریفان خود کشیده‌اند. همه ما امیدوار هستیم که این روند ادامه پیدا کند و جام قهرمانی این دوره از مسابقات به یکی از تیم‌های شایسته ایرانی اختصاص پیدا کند.

اودر ادامه تاکید کرد: نتایج کسب شده توسط تیم های ایرانی مطلوب بوده است. قبل از شروع این رقابت ها عنوان می‌شد که استقلال در گروه مرگ قرار دارد اما حضور پرقدرت این تیم در دو بازی اول نشان داد که به واسطه حضور استقلال است که عنوان گروه مرگ به این گروه اختصاص داده شده است. امیدوارم روند موفقیت تیم استقلال ادامه دارد باشد.

نامجومطلق هم‌چنین با اشاره به عملکرد سایر نمایندگان ایران در مصاف با رقبای خود هم گفت: پرسپولیس، تراکتر و فولاد هم در گروه‌های خود شرایط خوبی دارند. پرسپولیس که فینالیست دور قبل مسابقات بوده و در قواره یک تیم کاملا مدعی در بازی‌ها شرکت کرده و با سه برد ارزشمند از سه بازی صدرنشین مقتدر گروه خود است. فولاد با توجه به اینکه یک تیم جوان و منسجم روانه بازی ها کرده تا به اینجای کار نتیجه خوبی گرفته است. عملکرد این تیم مقابل رقبا خوب بوده و قطعا شانس صعود از گروه خود را دارند. تراکتور هم سه مساوی داشته و هنوز شانس برای صعود به مرحله بعد دارد.

نامجو طلق با تاکید بر این مساله که می‌توان اعتماد زیادی به عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا داشت، گفت: تیم های تراکتور و فولاد تجربه کمتری نسبت به پرسپولیس و استقلال دارند اما عملکردشان مثبت بوده و در مجموع شرایط هر چهار نماینده ایران در جدول مسابقاتی خوب است. فکر می کنم اکثرا تیم های شرق آسیا برای ما مشکل ساز باشند. با این حال امیدوارم با صعود یکی از نمایندگان ایران به فینال، قهرمانی آسیا به یکی از این تیم های شایسته برسد. با شرایطی که تا این لحظه در مسابقات نسبت به عملکرد تیم های ایرانی دیده‌ایم رسیدن به این موفقیت بزرگ، خیلی دور از دسترس نیست.