شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#بهترین بازیکن#بازیکنان

پیشکسوت آبی پوشان:

استقلال شانس زیادی مقابل الدحیل دارد/ کریمی مرکز ثقل قطری‌هاست

استقلال شانس زیادی مقابل الدحیل دارد/ کریمی مرکز ثقل قطری‌هاست

هافبک سابق آبی پوشان گفت: الدحیل بازیکنان خیلی خوبی دارد اما مرکز ثقل و بهترین بازیکن این تیم، علی کریمی است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم استقلال در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امشب به مصاف الدحیل قطر می‌رود که این بازی را می‌توان یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله گروهی این مسابقات دانست.

سعید بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: الدحیل یکی از پر مهره ترین تیم‌های آسیایی است و آنها قطعاً با هدف صعود از گروه و حتی راهیابی به فینال آسیا به این مسابقات آمدند. اما از بین تمام بازیکنان خوبی که دارند، بی تردید علی کریمی را می‌توان نقطه قوت و مرکز ثقل این تیم دانست. مطمئنم که در این بازی علی کریمی یکی از بهترین‌های زمین خواهد بود.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: بازی استقلال و الدحیل، بازی هافبک‌هاست و نقش خط میانی دو تیم در این بازی بسیار مهم است. خدا را شکر بازیکنان خط میانی استقلال در دو بازی اخیر فوق‌العاده بودند و اگر آنها امشب هم وظایف خود را به خوبی انجام دهند، قطعاً وزنه به سمت آبی‌ها سنگینی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: من تا حدودی بازی‌های داخلی الدحیل را دیده و شناخت نسبی از این تیم دارم. الدحیل در خط دفاعی مشکلاتی دارد؛ به خصوص در قلب خط دفاعی آنها هماهنگی خوبی وجود ندارد و دروازه‌بان این تیم هم روی خروج‌ها ضعف دارد. شاید ارسال از کناره‌ها در این بازی بتواند استقلال را به گل برساند. به خصوص اگر این ارسال‌ها از روی ضربات ایستگاهی باشد.

هافبک پیشین استقلال خاطرنشان ساخت: شرایط جدولی به گونه‌ای است که استقلال برای حفظ صدرنشینی نیاز ندارد به آب و آتش بزند. اما نوع بازی‌های آنها در آسیا انتظارات را از این تیم بالا برده و هوادارانش دوست دارند امشب هم شاهد یک پیروزی دیگر باشند. آن هم یک پیروزی پر گل و جذاب.

بیگی تصریح کرد: انصافاً استقلالی که در آسیا می‌بینیم با تیمی که در لیگ به میدان می‌رفت تفاوت دارد. بازیکنان ما عمدتاً در اندازه‌های اسم و رسم خودشان در آسیا به میدان می‌روند و انتظارات را برآورده می‌کنند که این بدل به نقطه قوت این تیم شده است.

پیشکسوت استقلال در خاتمه گفت: امیدوارم مجموعه آبی پوشان امشب هم با عملکرد خوب شان دل هواداران را شاد کرده و شانس صعود شان در این مسابقات افزایش دهند.