شهرخبر

کندی پاکت گذاری، دلیل تاخیر در تحویل کارت‌های سوخت!

به گزارش منیبان، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بیان کرد: هیچگونه مشکلی در صدور کارت‌های سوخت از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران وجود ندارد. روند صدور کارت‌های سوخت به این صورت است که بخشی از آن به پلیس + ۱۰ و نیروی انتظامی ارتباط پیدا می‌کند.

او افزود: در مورد خودرو‌های نوشماره، به صورت خودکار مشخصات فرد متقاضی را به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارسال می‌کنند که در آن جا، اطلاعات شخصی سازی شده و کارت سوخت خودرو صادر می‌شود.

کاهی ادامه داد: بعد از صدور کارت، مرحله پاکت گذاری باید انجام بگیرد که فرآیند آن خارج از مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، یعنی در حوزه کاری ناجا قرار دارد. بعد از پاکت گذاری نیز، کارت‌ها به شرکت پست تحویل داده می‌شود.

او اظهار کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته، در یک مقطع زمانی به دلیل تعطیلات نوروزی، پاکت گذاری به موقع صورت نگرفته و احتمالا دلیل تاخیر در تحویل کارت سوخت برای برخی از متقاضیان آن، به تاخیر در پاکت گذاری در ایام نوروز مربوط می‌شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران همچنین گفت: به صورت کلی از زمان درخواست فرد متقاضی دریافت کارت سوخت تا زمان تحویل کارت به او، بین ۴۰ روز تا دو ماه زمان نیاز است که اگر به دلایلی با تعطیلاتی مانند نوروز مواجه شویم، ممکن است این زمان مقداری به درازا بینجامد.

او در پایان گفت: اگر این بازه زمانی برای برخی از افراد طولانی‌تر شد، می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران که در درگاه اینترنتی این شرکت به آدرس www.niopdc.ir درج شده، دلیل آن را جویا شوند.