شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#کتاب#نوجوانان#کودکان

تجهیز فصل بهار کتابخانه‌های کانون پرورش فکری با ۱۳۰ هزار جلد کتاب


تجهیز فصل بهار کتابخانه‌های کانون پرورش فکری با 130 هزار جلد کتاب

کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیش از ۱۳۰ هزار کتاب و محصولات فرهنگی در قالب طرح تمیم تجهیز می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور با بیش از یک‌صد و 30 هزار جلد کتاب و محصولات فرهنگی در ابتدای سال 1400 تجهیز می‌شود.

این محصولات در قالب طرح «تمیم» (تأمین محتوای یک‌پارچه مراکز کانون) شامل کتاب‌های برگزیده جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان از تولیدات کانون و دیگر ناشران حوزه کودک، کتاب‌های چاپ اول کانون پرورش فکری، مجموعه «چهل قصه»، و... به تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون ارسال می‌شود.

شش عنوان کتاب‌ برگزیده‌ جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان در فصل پاییز و زمستان 1399، از هر عنوان پنج هزار نسخه در اختیار کتابخانه‌های کانون قرار می‌گیرد.

همچنین بیش از 14 عنوان از کتاب‌های چاپ اول کانون پرورش فکری از هر عنوان پنج هزار نسخه به مراکز فرهنگی هنری کانون در قالب طرح تمیم ارسال می‌شود.

مجموعه آموزشی «چهل قصه» نیز (شامل چهار عنوان کتاب ویژه خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسال و چهار دی‌وی‌دی قصه‌گویی با روایت هنرمندان و قصه‌گویان کانون همراه بروشور) از دیگر محصولاتی است که علاوه بر ارسال به 31 انجمن قصه‌گویی کانون در سراسر کشور، دو سری نیز برای هزار مرکز فرهنگی هنری کانون ارسال خواهد شد.

طرح «تمیم» به منظور حمایت از تولید کتاب حوزه کودک و نوجوان و پاسخ به نیاز مخاطبان کتابخانه‌های کانون پرورش فکری از بهار سال 99 آغاز شده است.

انتهای پیام/