یاوه‌گویی‌های بنی گانتس علیه حزب‌الله و ایران

 « بنی گانتس » وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ارسال پیامی تهدید آمیز به حزب الله لبنان اعلام کرد که اگر لبنان اسرائیل را تحریک کند عواقب جدی خواهد داشت و خسارات زیادی خواهد دید.

وزیر جنگ رژیم اسرائیل در جریان بازرسی از جبهه شمالی این رژیم اظهار داشت: ارتش اسرائیل در امتداد مرز شمالی آماده است و مطمئنا در منطقه مرزی با حزب الله لبنان به بهترین شکل ممکن آماده شده است.

وی در ادامه مدعی شد، ما از تلاش های حزب الله برای به چالش کشیدن خودمان با روشهای جدید آگاه هستیم و با هر تهدیدی مواجه خواهیم شد.

این وزیر صهیونیست همچنین در ادامه ادعاهای خود علیه برنامه هسته‌ای ایران اعلام کرد که ایران در تلاش برای دستیابی به زرادخانه هسته‌ای به فعالیت‌های منطقه‌ای خود مانند حمایت از حزب الله و سایر گروه‌ها ادامه می‌دهد و نباید این اتفاق بیفتد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه گفت، اسرائیل به منظور عدم دسترسی ایران به زرادخانه نظامی هسته‌ای به فعالیتهای خود با شرکایش در جهان به طور کلی ایالات متحده به شکل ویژه ادامه خواهد داد.

  پس از گذشت نزدیک به دو ماه بدون برگزاری هیچ جلسه‌ای ،کابینه امنیتی اسرائیل یکشنبه گذشته یک جلسه تشکیل داده و درباره تنش با ایران گفت‌وگو کرد که این نشست بدون صدور هیچگونه بیانیه رسمی به پایان رسید و هیچ تصمیمی اتخاذ نشد. اما اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که فضای این جلسه سراسر اختلاف و اضطراب درباره نحوه برخورد با پرونده ایران و نیز تعامل با آمریکایی‌ها در این زمینه بود.

در همین چارچوب «عباس اسماعیل» کارشناس امور صهیونیستی در مصاحبه با شبکه المیادین تاکید کرد که اختلافات داخلی زیادی میان مقامات اسرائیلی در زمینه سیاست‌هایی که این رژیم باید در قبال پرونده هسته‌ای ایران اتخاذ کند وجود دارد و هیچگونه استراتژی روشنی در اسرائیل برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران دیده نمی‌شود.