شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ماه مبارک رمضان

با محوریت ماه مبارک رمضان؛

مرحله نهم لیگ سرود آغاز شد/ معرفی تک آهنگ «بخشش»

مرحله نهم لیگ سرود آغاز شد/ معرفی تک آهنگ «بخشش»

مرحله نهم لیگ سرود از پروژه‌های مرکز موسیقی«مأوا» با محوریت ایام گرامی ماه مبارک رمضان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهم لیگ سرود با محوریت ماه مبارک رمضان و انتخاب سرود «بخشش» در این مرحله آغاز شد.

قطعه در نظرگرفته شده برای این مرحله که با مدیریت مرکز موسیقی «مأوا» برگزار می‌شود، سرود «بخشش» است که فایل این اثر در دو گونه بی کلام و با کلام از طریق فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار گرفته شده است.

بر اساس اعلام دبیرخانه لیگ سرود مهلت ارسال آثار از بیستم تا سی ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده و خلاقیت و نوآوری مهم‌ترین مولفه گروه‌ها برای شرکت در این بخش اعلام شده است.

«لیگ سرود» از جمله پروژه‌های مهم مرکز موسیقی «مأوا» است که طی ماه‌های اخیر با مدیریت اجرایی موسسه «سفیر آفتاب» آغاز شده است. پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان به نحو شایسته، افزایش رشد و توان گروه‌های سرودی، نشر سرود و سرودخوانی، کاهش هزینه‌های تولید سرود فاخر در گروه‌های سرود، معرفی گروه‌های سرود خلاق و با کیفیت، ایجاد ارتباط مستمر و باکیفیت با همه گروه‌های سرود در سراسر کشور و ارتقای سطح کیفی اجرای زنده سرود از مهم‌ترین اهداف این پروژه است.

غیر از هدایا و جوایز نقدی که به گروه‌های شرکت‌کننده این لیگ در نظر گرفته شده، شرایط دیگری را هم برای گروه‌های برگزیده سرود فراهم شده که طی آن به گروه‌های ممتاز از مزایایی ساخت نماهنگ و گروه‌های دوم و سوم از مزایای ساخت تک قطعه بهره‌مند می‌شوند.این در حالی است که برگزاری کارگاه‌های آموزشی زیر نظر استادان و هنرمندان شناخته شده موسیقی، برای گروه‌های برگزیده یکی دیگر از فعالیت‌هایی است که برای این پروژه ملی در نظر گرفته شده است.