شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور

موقعیت‌های تراکتور تبدیل به گل نشد| افت بدنی از دقیقه ۷۰ بازی

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازی بیشتر فیزیکی بود و ما سعی کردیم در جنگ‌های تک به تک پیروز باشیم و چند موقعیت گل نیز داشتیم ولی تبدیل به گل نشدند.

موقعیت‌های تراکتور تبدیل به گل نشد| افت بدنی از دقیقه ۷۰ بازی

رسول خطیبی شامگاه سه شنبه در نشست خبری بعداز بازی دو تیم تراکتور و نیروی هوایی عراق که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: پیش بینی می‌کردیم بازی فیزیکی باشد ولی می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی سپس ادامه داد: بازی بیشتر فیزیکی بود و ما سعی کردیم در جنگ‌های تک به تک پیروز باشیم و در این امر هم تا حدودی موفق بودیم، اما از دقیقه ۷۰ به بعد شرایط‌مان طوری بود که از نظر بدنی افت بدنی کردیم.

خطیبی ابراز داشت: تیم نیروی هوایی عراق هم بعد از آن شانس بیشتری داشت، اما در مجموع فکر می‌کنم بازیکنان ما از نظر تمرکز بالا بودند و موقعیت آنچنانی ندادیم. چند موقعیت هم داشتیم که گل نکردیم.

وی افزود: باید ریکاوری خوبی از این به بعد داشته باشیم، چون تیمی که بتواند در این فشردگی بازی‌ها ریکاوری خوبی داشته باشد، بهتر عمل می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور افزود: بازی‌ها از این به بعد سخت‌تر می‌شود و امیدوارم خوب ریکاوری کنیم که در بازی بعدی کم نیاوریم و هر تیمی شرایط بدنی بهتری داشته باشد، می‌تواند نتیجه بگیرد.

 

منبع: مهر