شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور#نیروی#هوایی#0-0#سرد#روح#مثل#تیم#خطیبی

یک تساوی بدون گل دیگر برای تی تی ها

نیروی هوایی 0-0 تراکتور / سرد و بی روح مثل تیم خطیبی

به گزارش منیبان،تراکتور و نیروی هوایی عراق در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رفتند.

اطلاعات بازی

سه‌شنبه 31 فرودین 1400

تراکتور - نیروی هوایی عراق

ساعت 19:30

ورزشگاه شارجه - امارات

گل ها:

کارت زرد: ابراهیم بایش (34) از نیرو هوایی، میثم تیموری( 63) از تراکتور

کارت قرمز:

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، پیمان بابایی، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری، میثم تیموری، محمد عباس زاده و میلاد فخرالدینی

سرمربی تراکتور: رسول خطیبی

ترکیب نیروی هوایی: فهد طالب، احمد ابراهیم، میثم جبار، صامح سعید، ابراهیم بایش، حمادی احمد، همان طارق، الانی، علی محسن، علی کاظم، مصطفی محمد

سرمربی نیروی هوایی: ایوب اودیشو

گزارش لحظه به لحظه

دقیقه 1+90: جفرسون چند دقیقه بعد از حضور در زمین، در فاصله چند قدمی از خط دروازه می رفت دروازه تراکتور را باز کند اما ضربه او راهی اوت شد.

دقیقه 77: شوت سنگین محمد خانزاده از پشت محوطه جریمه را فهد طالب با عکس العملی دیدنی مهار کرد.

دقیقه 51: شوت روی پای سامان نریمان جهان از پشت محوطه جریمه با اختلافی اندک از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 42: جدی ترین موقعیت تراکتور ایجاد می شود. روی ضد حمله، پیمان بابایی صاحب توپ شده و از پشت محوطه اقدام به شوتزنی می کند که دروازه بان نیروی هوایی توپ را راهی کرنر می کند.

دقیقه 33: میلاد فخرالدینی روی یک ارسال از سمت راست به داخل محوطه جریمه تراکتور با سعی داشت با سینه توپ را به اخباری برساند اما از حضور حمادی احمد در پشت سرش بی خبر بود، همین اشتباه کافی بود که مهاجم نیروی هوایی در دهانه دروازه، اولین گل تیمش را بزند؛ حضور به موقع اخباری و سد راه توپ اما این اجازه را به حمادی احمد نداد.

دقیقه 24: ارسال نه چندان خطرناک ابراهیم بایش در دهانه دروازه با دخالت ناقص خانزاده می رفت به موقعیتی خطرناک تبدیل شود که این ضربه با اختلاف کم از کنار دروازه راهی کرنر شد.

دقیقه 7: پرتاب اوت محمد عباس زاده باعث ایجاد بی نظمی در خط دفاعی حریف شد و محمدی می رفت با یک ضربه نوک پا دروازه نیروی هوایی را باز کند اما داور خطای او را روی دروازه بان حریف اعلام کرد.

ترکیب دو تیم

تراکتور:

نیروی هوایی: