شهر خبر

بیانیه شدید اللحن باشگاه اورتون در ارتباط با سوپر لیگ اروپا

به گزارش منیبان و به نقل از سایت رسمی باشگاه اورتون، تافی های بندر لیورپول با انتشار بیانیه ای در سایت رسمی خود، مخالفت خود با برگزاری تورنمنت سوپر لیگ اروپا را اعلام کردند. در بیانیه این باشگاه آمده است:

باشگاه اورتون بابت اتفاقاتی که توسط 6 باشگاه لیگ برتری افتاده، ناراحت و ناامید است. این 6 باشگاه به طور کامل با توجه به میل خودشان عمل کردند. 6 باشگاهی که در حال تیره کردن شهرت لیگ ما و این ورزش هستند. 6 باشگاهی که تصمیم گرفتند به سایر باشگاه هایی که در کنار آنها در جدول لیگ برتر قرار دارند بی احترامی کنند. 6 باشگاهی که به اکثریت هواداران فوتبال در کشور و فراتر از مرزها خیانت کردند. 

در این دوران بحران ملی و بین المللی و دورانی تعیین کننده در فوتبال ما، باشگاه ها باید در کنار هم در راستای ایده آل های ورزش ما و هوادارانش فعالیت کنند. به جای آن، این باشگاه ها به طور مخفیانه تصمیم گرفتند از هرم فوتبال که به خوبی به آنها خدمت کرده بود، بیرون بیایند.

اورتون به تمام باشگاه های داخل این هرم درود می فرستد. چه لسترسیتی باشد، چه اکرینگتون استنلی، گیلینگام، لینکولن سیتی، موراکامبه، سوتندیونایتد، ناتس کانتی و سایر باشگاه هایی که در طول تاریخ این ورزش به هواداران احترام گذاشته اند. 

تلاش این 6 باشگاه مبنی بر در خطر قرار دادن پایه و اساس ورزشی که عاشق آن هستیم و حضور در سوپر لیگ اروپا منجر به ناراحتی هوادارن این ورزش، از جمله هواداران خودشان شده است.

 ناراحتی این هواداران قابل درک و درست است و باید به آن گوش داده شود. 

از این خودخواهی در هیچ جای فوتبال استقبال نمی شود. از سوی تمام باشگاه هایی که در کنار اورتون هستند، محترمانه درخواست می کنیم این طرف بلافاصله لغو شود و جلسات خصوصی که باعث شده ورزش زیبای ما به پایین ترین حد از اعتماد متقابل برسد، همین حالا تمام شود.

در نهایت از مالکین، مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره این 6 باشگاه می خواهیم که بدانند در چه جایگاهی قرار دارند. آنها نه تنها نگهبانان باشگاه های خود هستند بلکه نگهبانان این ورزش نیز به حساب می آیند. باید مسئولیتی که بر گردن دارند را جدی بگیرند. 

از همه آنها می خواهیم که در نظر بگیرند چه میراثی از خود به جای خواهند گذاشت.