شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور

مرتضی اسدی: تراکتور اگر نیروی هوایی را ببرد، مسابقات برگشت برایش آسان ‌تر می‌ شود

به گزارش منیبان،  مرتضی اسدی  در خصوص بازی امشب تیم‌های فوتبال تراکتور و نیروی هوایی عراق در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: این دیدار برای تراکتور مهم‌ترین بازی محسوب می‌شود. تراکتور در بازی اول شایسته بُرد بود و اگر در دیدار قبل نتیجه می‌گرفت این رقابت برایش آسان می‌شد. نتایج بازی فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و تراکتور همچنان شانس صعود دارد.

مرتضی اسدی در رابطه با وضعیت حریف تراکتور در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: این تیم یک بازی را واگذار کرده و یک بازی را به تساوی کشانده و حالا ضعیف‌ترین تیم جدول است، تراکتور باید با آرامش کامل و با برنامه پیش برود، چون اگر بازی امشب را ببرد و ۳ امتیاز را بگیرد خود را به صدر جدول نزدیک و راه را برای صعود هموار می‌کند.

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور در رابطه با بازی‌های بعدی این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر تراکتور امشب بازی را ببرد در دور برگشت که بازی‌ها سخت‌تر می‌ شود کار برایش آسان می‌شود، چون اولین بازی در دور برگشت با نیرو هوایی عراق است و تراکتور از این تیم شناخت کافی پیدا می‌کند.

اسدی در مورد کادر فنی تیم تراکتور گفت: این بازی از اهمیت بالایی برخوردار است و کادر فنی باید بازیکنان باتجربه را برای این دیدار انتخاب کند. بازیکنان با آرامش و با برنامه می‌توانند در این دیدار پیروز شوند. اگر این بازی را تراکتور ببرد دیدارهای بعدی و مسابقات برگشت برایش آسان‌تر می‌شود و صعودش حتمی است.