شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اروپا#گواردیولا#مخالفت#منچسترسیتی

مخالفت شدید گواردیولا با سوپرلیگ اروپا/ این اسمش ورزش نیست!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی هم مخالفت شدید خودش را با رقابت‌های سوپرلیگ اروپا اعلام کرد.

مخالفت شدید گواردیولا با سوپرلیگ اروپا/ این اسمش ورزش نیست!

خبرورزشی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی مخالفت علنی خود را نسبت به رقابت‌های سوپرلیگ اروپا اعلام کرد و نشان داد که در این زمینه مخالف مدیران و مالکان باشگاه خود است.

در حالی که خیلی‌ها منتظر شنیدن نظر گواردیولا در این مورد جنجالی بودند او پاسخی فوق العاده را با استدلال در این زمینه ارائه کرد. گواردیولا گفت: «این دیگر اسمش ورزش نیست وقتی رابطه بین تلاش و موفقیت و همچنین تلاش و پاداش از بین می‌رود. این اسمش ورزش نیست وقتی موفقیت شما از قبل تضمین شده است. این ورزش نیست چون در آن دیگر اهمیتی ندارد که شما بازنده باشید. به همین خاطر است که من همیشه گفته‌ام که بهترین رقابت را می‌خواهم و قوی‌ترین آن را، به طور ویژه چیزی شبیه آنچه در لیگ برتر انگلیس می‌بینیم.»

پپ ادامه داد: «این اصلاً جوانمردانه نیست وقتی یک تیم مدام می‌جنگد و می‌جنگد و می‌جنگد تا به بالای جدول برسد اما در نهایت نمی‌تواند به رقابت‌های مهم اروپا صعود کند فقط به این دلیل که آن رقابت‌ها برای چند تیم و چند باشگاه خواست گارانتی شده است‌. این چیزی است که از بیانیه فعلی سوپرلیگ من برداشت کردم. نمی‌دانم شاید بعداً کسی بیاید بگوید نه اینطور نیست. ضمن اینکه گفته شده چهار پنج تیم می‌توانند به این رقابت‌ها صعود کنند و رقابت کنند اما خب تکلیف آن چهارده پانزده تیمی که هستند چه می‌شود اگر آنها خوب بازی نکنند و شایستگی رقابت در بالاترین سطح فوتبال اروپا را نداشته باشند؟ آنها همیشه در آن رقابت‌ها حضور دارند پس این اصلاً ورزش نیست و  یک مسئله دیگر است. چطور می‌شود تیمی مثل آژاکس که سابقه چندین قهرمانی در اروپا را دارد اصلاً در این رقابت‌ها اسمی از آن به میان نیامده باشد؟»

بیشتر بخوانید: