شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#معاون اول#کارکنان
بحران کرونا برخلاف سایر بحران‌ها مستمر است / عملکرد سازمان بهشت زهرا (س) تهران در بحران کرونا افتخارآمیز است
اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهوری:

بحران کرونا برخلاف سایر بحران‌ها مستمر است / عملکرد سازمان بهشت زهرا (س) تهران در بحران کرونا افتخارآمیز است

معاون اول رییس‌جمهوری گفت: خوشبختانه در 14 ماه گذشته با وجود ارایه خدمات گسترده ای که سازمان بهشت زهرا (س) به متوفیان و مردم داد حتی یک مورد فوت از کارکنان این سازمان گزارش نشده که این یک افتخار بزرگ است.

اعتمادآنلاین| معاون اول رییس جمهوری با اشاره به اقدامات 14 ماه گذشته سازمان بهشت زهرا (س) شهرداری تهران در امور کفن و دفن اموات کرونایی، گفت: عملکرد این سازمان در بحران کرونا افتخار آمیز است.

 

به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری روز سه شنبه در بازدید از سازمان بهشت زهرا (س) ضمن تقدیر از کارکنان این سازمان، اظهار داشت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت موازین دینی و شرعی ضمن احترام به متوفیان و خانواده های آنان کار بزرگی بود که کارکنان بهشت زهرا (ع) به خوبی آن را انجام دادند.

 

وی با بیان اینکه بحران کرونا بر خلاف سایر بحران ها مستمر است، خاطرنشان کرد: کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) متوفیان را بر اساس فتوای مراجع و رهبر معظم انقلاب غسل داده اند که حتی نزدیک ترین خانواده آنان نیز توان لمس جسدشان را نداشته است.

 

جهانگیری یادآور شد: محل تدفین اموات براساس نظر خانواده هایشان نیز از دستاوردهای بزرگ این سازمان است که باید به آن توجه شود.

 

معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه در زمان اوج گیری شیوع ویروس کرونا تمامی دستگاه های دولتی دورکار شده اند، تاکید کرد: کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) در این شرایط سخت دوبل کار و سه شیفته به مردم خدمات رسانی می کنند.

 

جهانگیری افزود: کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) در شرایطی که بحران کرونا مستمر است به خوبی به مردم و متوفیان خدمات رسانی کردند.

 

جهانگیری گفت: خوشبختانه در 14 ماه گذشته با وجود ارایه خدمات گسترده ای که سازمان بهشت زهرا (س) به متوفیان و مردم داد حتی یک مورد فوت از کارکنان این سازمان گزارش نشده که این یک افتخار بزرگ است.