شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#رئال مادرید#توپ طلا

پرس: رونالدو به رئال مادرید بازنخواهد گشت/ در مورد راموس اتفاقات زیادی می‌تواند رخ دهد


پرس: رونالدو به رئال مادرید بازنخواهد گشت/ در مورد راموس اتفاقات زیادی می‌تواند رخ دهد

رئیس باشگاه رئال مادرید می‌گوید سناریوی بازگشت برنده پنج توپ طلا به این باشگاه به حقیقت نخواهد پیوست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید که در گفت‌وگویی مفصل با برنامه تلویزیونی «ال‌چیرینگیتو» اسپانیا دلایل موافقت این باشگاه و 11 باشگاه دیگر بزرگ اروپایی برای حضور در سوپرلیگ اروپا را تشریح کرد، در همین برنامه درباره احتمال بازگشت فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس به جمع کهکشانی‌ها گفت: کریستیانو رونالدو به رئال مادرید بازنخواهد گشت. چنین شایعه‌ای بی‌معنی است، او با یوونتوس قرارداد دارد. من کریس را خیلی دوست دارم، او کارهای زیادی برای ما (رئال مادرید) انجام داد.

رئیس سوپرلیگ اروپا همچنان درباره شایعه علاقه‌مندی باشگاه رئال مادرید به خرید ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن اظهار داشت: هواداران همیشه از من می‌خواهند که امباپه را بخرم. جواب من به آنها این است، "نگران نباشید....". حقیقت این است که کیلیان بازیکن خوبی است. من هرگز با او صحبت نکرده‌ام، حداقل تا الان! نمی‌دانم که وضعیت قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن هم چه خواهد شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره آینده حرفه‌ای کاپیتان کهکشانی‌ها که قراردادش در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، خاطرنشان کرد: من عاشق سرخیو راموس هستم، اما ما در رئال مادرید در وضعیت مالی خیلی بدی هستیم. کسی به این باشگاه پولی نمی‌دهد. آیا او رئال را ترک خواهد کرد؟ من چنین چیزی نگفتم... اتفاقات زیادی می‌تواند رخ دهد. ما در پایان فصل به این موضوع فکر خواهیم کرد.

انتهای پیام/