شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#کرونا

پلمب ۲۷ باشگاه ورزشی در کشور


پلمب 27 باشگاه ورزشی در کشور

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی از پلمب ۲۷ باشگاه ورزشی به دلیل تخلف و رعایت نکردن دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسوین پزشکی ورزشی، دکتر اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به تشدید بازرسی از باشگاه ها و اماکن ورزشی سراسر کشور همزمان با شکل گیری موج چهارم پاندمی کرونا، گفت: در این راستا 27 باشگاه ورزشی به دلیل تخلف و رعایت نکردن دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا پلمب شدند.

وی افزود: فدراسیون پزشکی ورزشی با کمک بازوان اجرایی خود یعنی هیئت‌های استانی پزشکی ورزشی و با هماهنگی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها همچنان پروسه نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت پیگیری می‌کند. با شکل‌گیری موج چهارم کرونا و پیرو دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا بازرسی‌ها را تشدید کردیم و در شهرهای قرمز و نارنجی که باشگاه‌های ورزشی باید تعطیل باشند، با همه توان همکاران‌مان در جهت اجرای این مهم تلاش می‌کنند.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر اینکه قطع زنجیره انتقال کرونا مستلزم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط همه مردم است، ادامه داد: بدیهی است که ستاد مقابله با کرونا در ورزش تا سرحد توان در جهت قطع این زنجیره تلاش  می کند و همکاران ما در کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی همزمان با موج چهارم کرونا بیش از 600 بازرسی انجام داده اند که این مهم پس از هماهنگی با ادارات کل ورزش و جوانان به پلمپ 27 باشگاه منجر شده است.

اردیبهشت خاطرنشان کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی به منظور دریافت شکایات و گزارشات مردمی سامانه ای را به نشانی https://nezarat.ifsm.ir ایجاد کرده است تا امکان نظارت عمومی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی فراهم باشد، لذا از هموطنان عزیز درخواست داریم چنانچه شکایتی در این زمینه دارند در سامانه فوق ثبت نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی صورت گیرد.

 

انتهای پیام/