شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#سپاهان#لیگ برتری

ستاره لیگ برتری مدعی شد : شانس پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی یکسان است

فرید بهزادی کریمی : شانس قهرمانی پرسپولیس و سپاهان ، یکسان است

فرید بهزادی کریمی ، هافبک تیم نفت مسجد سلیمان گفت : شانس قهرمانی برای دو تیم پرسپولیس و سپاهان برابر است و استقلال هم این شانس را دارد.

فرید بهزادی کریمی ، هافبک تیم نفت مسجد سلیمان گفت : شانس قهرمانی برای دو تیم پرسپولیس و سپاهان برابر است و استقلال هم این شانس را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرید بهزادی کریمی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت این تیم بعد از تساوی برابر سپاهان گفت:‌

وضعیت تیم ما خوشبختانه خوب است و تساوی در اصفهان توانست شرایط روحی تیم را عوض کند. ما بازی سختی داشتیم، آنهم برابر تیمی که چند برد پیاپی به دست آورده بود و قصد داشت با برد در این بازی دوباره به صدر جدول برسد، ولی ما توانستیم به خوبی مقاومت کنیم و یک امتیاز با ارزش در اصفهان بگیریم.

وی با اشاره به حضور محمود فکری در نفت مسجدسلیمان اظهار داشت:

ما در چند بازی نتایج خوبی نگرفتیم و وضعیت تیم خطرناک شده بود به همین دلیل به یک شوک نیاز داشتیم و در نهایت باشگاه هم تصمیم گرفت تا محمود فکری را انتخاب کند. خوشبختانه شرایط تیم با آمدن ایشان بهتر شد و امیدوارم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم و مردم مسجدسلیمان را خوشحال کنیم. تمام هدف ما این است که بهترین رتبه را به دست بیاوریم.

فرید بهزادی کریمی در مورد بازی تیمش برابر مس رفسنجان خاطر کرد:

مس امسال نتایج خوبی گرفته و در نیم‌فصل دوم هم با جذب چند بازیکن خوب قوی‌تر شده است. ما بازی آسانی در پیش نداریم، ولی در زمین خودمان بازی می‌کنیم و محکوم به برد هستیم.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان راجع به رقابت مدعیان قهرمانی و اینکه کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ امسال محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد:

رقابت بین چند تیم فشرده است و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. در حال حاضر شانس قهرمانی پرسپولیس و سپاهان یکسان است ولی مشخص نیست در هفته‌های بعد چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. از طرفی استقلال هم می‌تواند شانس خودش را برای قهرمانی امتحان کند.