شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور

طلسم ترسناک برای تراکتور ؛ بررسی آخرین شانس رسول خطیبی برای نجات تی تی ها

عدم پیروزی تراکتور در ۸ دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا

تیم تراکتور هشت بازی آخر خودش در لیگ قهرمانان آسیا را نبرده است و شاگردان رسول خطیبی امیدوارند در دیدار امشب با نیروی هوایی این طلسم را بشکنند.

تیم تراکتور هشت بازی آخر خودش در لیگ قهرمانان آسیا را نبرده است و شاگردان رسول خطیبی امیدوارند در دیدار امشب با نیروی هوایی این طلسم را بشکنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تراکتور ایران در شرایطی امروز مقابل رقیب عراقی خود در گروه B قرار می گیرد که از ۲ دیدار قبلی خود فقط ۲ امتیاز به دست آورده و هنوز بردی کسب نکرده است. شاگردان رسول خطیبی در مقابل پاختاکور و الشارجه متوقف شدند و برای اینکه شانس صعود خود را افزایش دهند محکوم به پیروزی مقابل نیروی هوایی هستند.

آخرین برد تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا مربوط به مرحله یک هشتم نهایی فصل ۲۰۱۶ است و تیم تبریزی در ۸ بازی آخرش در آسیا موفق به کسب برد نشده و باید دید این طلسم در بازی فردا شکسته خواهد شد یا نه. تراکتور در دو دیدار قبلی خود دو تساوی کسب کرده و در رده سوم جدول قرار دارد.

نیروی هوایی در پایان هفته بیست و هشتم لیگ برتر عراق با ۵۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. این تیم با ۴۴ گل زده در ۲۶ بازی صاحب بهترین خط حمله لیگ عراق است. سرشناس‌ترین بازیکن این تیم برای فوتبالدوستان ایرانی همام طارق است که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد. اگر بخواهیم به خطرناکترین بازیکن نیروی هوایی اشاره کنیم باید سراغ ایمن حسین آقای گل فعلی لیگ عراق برویم که البته به دلیل مصدومیت، بازی فردا با تراکتور را از دست داده است.

نیروی هوایی در دیدار قبلی خود با پاختاکور به تساوی بدون گل دست یافت و فعلا در قعر جدول گروه B قرار گرفته است.

نکته جالب درباره ترکیب تراکتور در ۲ بازی قبلی این است که مسعود شجاعی، کاپیتان اول این تیم هنوز با لباس تراکتور در آسیا به میدان نرفته است. در غیاب مسعود در دو دیدار گذشته، اشکان دژاگه بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.

شجاعی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با نیروی هوایی به همراه خطیبی حضور داشته و در تمرینات از انگیزه و آمادگی خوبی برخودار بوده و باید دید که آیا در بازی سوم شاهد بازگشت او به ترکیب سرخ پوشان خواهیم بود یا خیر.