شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منچستریونایتد#یوونتوس#فرگوسن

سوپرلیگ تف انداختن به صورت عاشقان فوتبال است

چفرین، رئیس یوفا: یوونتوس در سری بی بازی می کرد و نمی دانم منچستریونایتد قبل از فرگوسن کجا بود

به گزارش منیبان، پس از اعلام رسمی برگزاری  سوپرلیگ اروپا ، یوفا با تمام قوا سعی می کند جلوی 12 باشگاه موسس این رقابت ها را بگیرد. 

الکساندر چفرین  رئیس یوفا امروز در یک مصاحبه بسیار تند، به شدت از آندره آ آنیلی و اد وودوارد انتقاد کرد. او گفت هرگز شخصی مانند وودوارد را ندیده و آنیلی بیشتر از همه او را نا امید کرده است. به گزارش میرر، چفرین همچنین عنوان کرد: این باشگاه ها بزرگ خوانده می شوند اما شرایط در گذر زمان تغییر می کند. واضح است که تیم های بزرگ کنونی همیشه بزرگ نبوده اند. یوونتوس در سری بی بازی می کرد و نمی دانم منچستریونایتد قبل از فرگوسن کجا بود. آستون ویلا یک باشگاه بزرگ بود. چرا آنها چنین رقابتی را ایجاد کرده اند؟ چون خوب مدیریت نکرده اند. با قطعیت می گویم یوفا و کل جهان فوتبال مقابل این پروژه ننگین و خودخواهانه می ایستند. پروژه ای که توسط باشگاه هایی به وجود آمده که بیش از هر چیز با طمع کار کرده اند. برگزاری سوپرلیگ اروپا تف انداختن به صورت تمام عاشقان فوتبال و جامعه است. نباید اجازه بدهیم آنها فوتبال را از ما بگیرند. نه فقط جهان فوتبال، بلکه جامعه و دولت ها نیز متحد هستند. این بخشی از فرهنگ ماست. همه ما متحد هستیم تا جلوی این پروژه مزخرف را بگیریم. 

اشاره چفرین به یک فصل حضور یوونتوس در سری بی در فصل 2007-2008 در پی حواشی کالچو پولی بود که این تیم در دادگاه به سری بی سقوط کرد. همچنین منچستریونایتد قبل از فرگوسن نیز جام های بزرگی در تاریخ خود کسب کرده بود. چفرین ادامه داد: تلاش می کنیم تمام منابع خودمان را در اختیار بگیریم و بیشترین تحریم ها را علیه این باشگاه ها اعمال کنیم. آنها از بازی در تمام تورنمنت ها محروم خواهند بود. بازیکنان هم همینطور.