شهر خبر

تحریم به سبک سیدجلال/ تمام کاپیتان‌های پرسپولیس جلوتر از حسینی!

کنفرانس خبری پیش از بازی با گوآ در حضور یحیی گل محمدی سرمربی و کمال کامیابی نیا بازیکن پرسپولیس برگزار شد این در حالی است که کاپیتان این تیم یعنی سید جلال حسینی در کنفرانس‌های خبری پیش از بازی شرکت نمی‌کند.

تحریم به سبک سیدجلال/ تمام کاپیتان‌های پرسپولیس جلوتر از حسینی!

خبرورزشی - پرسپولیس در سومین بازی خود باید به مصاف گوآ هند برود و قبل از بازی کمال کامیابی نیا نماینده بازیکنان پرسپولیس در کنفرانس خبری بود.

کمال بعد از نورالهی و عالیشاه سومین بازیکن پرسپولیس است که به کنفرانس خبری می رود تا کاپیتان های دوم، سوم و چهارم پرسپولیس به کنفرانس خبری رفته باشند اما در این بین غیبت سید جلال حسینی در این گفت‌وگوها عجیب است.

کاپیتان پرسپولیس که رابطه خوبی با رسانه‌های خبری دارد و قبل و بعد از بازی‌ها پاسخگو خبرنگاران است در این مقطع ترجیح داده که سکوت کند.

حسینی که در روزهای اخیر رقم قراردادش فاش شده سعی کرده در مورد این موضوع مهم کمتر حرف بزند و با کنایه زدن در فضا مجازی فقط منظورش را برساند که ظلم بزرگی به او شده است.

سید جلال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما برای دوری تیم از حاشیه در لیگ قهرمانان آسیا حرفی نزده و به نظر می رسد عدم حضورش در کنفرانس‌های خبری لیگ قهرمانان آسیا هم همین موضوع باشد.