شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت

جدیدترین قیمت انواع سکه اعلام شد(۱۴۰۰/۰۱/۳۰)

قیمت دلار در معاملات صبح دوشنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله شد. نرخ یورو نیز با افزایش ۱۵۰ تومانی نسبت به دیروز به ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

در معاملات امروز بازار ارز نرخ دلار به ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان رسید و نرخ سکه به ۱۰ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسید.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح دوشنبه ابتدا ۲۳ هزار و ۶۷۱ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۳ هزار و ۶۳۰ تومان رسید. نرخ دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۲۳ هزار و ۹۰۷ تومان ثبت شد و در نیمه روز ۲۳ هزار و ۸۶۶ تومان اعلام شد.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز ابتدا ۲۷ هزار و ۹۹۹ تومان ثبت شد سپس در نیمه روز با افزایش اندکی به نرخ ۲۸ هزار و ۸ تومان رسید. نرخ یورو سنا نیز ابتدا ۲۸ هزار و ۲۷۹ تومان اعلام شد و در نیمه روز ۲۸ هزار و ۲۸۸ تومان ثبت شد.

قیمت ارز‌های صرافی ملی

صرافی ملی امروز نرخ دلار را نسبت به نرخ بسته شده روز یک‌شنبه تغییر نداد و ۲۳ هزار و ۸۸۱ تومان ثبت کرد. نرخ یورو صرافی ملی نیز بدون تغییر ۲۸ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شد.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح دوشنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله شد. نرخ یورو نیز با افزایش ۱۵۰ تومانی نسبت به دیروز به ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده نرخ دلار می‌دانند، در نیمه روز در نرخ ۶ هزار و ۷۹۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز یکشنبه ۳۰ تومان افزایش یافته است.

قیمت سکه و طلا

در معاملات روز ‌دوشنبه، نرخ سکه در نیمه روز ۱۰ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان ثبت شد که نسبت به نرخ بسته شده روز ‌یکشنبه ۶۰ هزار تومان افزایش داشته است.

امروز نرخ نیم سکه بدون تغییر نسبت به روز گذشته به نرخ ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد. نرخ ربع سکه نیز تغییری نداشت و به نرخ ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.

قیمت سکه گرمی نیز ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

 

همچنین امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نیز با افزایش ۵ هزار و ۵۰۰ تومانی نسبت به روز یکشنبه به نرخ یک میلیون و ۴۱ هزار و ۴۰۰ تومان مبادله شد.