شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#مجلس یازدهم#نماینده مجلس
نمایندگان مجلس یازدهم در جست‌وجوی جنگ هستند؟/ نماینده مجلس: باید با پرهیز از مذاکرات فرسایشی، پاسخ‌های لازم به دشمن داده شود

نمایندگان مجلس یازدهم در جست‌وجوی جنگ هستند؟/ نماینده مجلس: باید با پرهیز از مذاکرات فرسایشی، پاسخ‌های لازم به دشمن داده شود

یک نماینده مجلس گفت: دشمن باید بداند که نمی‌تواند با فشار از پایین و انجام عملیات تروریستی و چانه‌زنی از بالا به مقاصد نامشروع خود دست یابد.

اعتمادآنلاین|روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به غنی سازی 60 درصد اورانیوم توسط جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ غنی سازی 60 درصد اورانیوم پاسخ عقلایی و منطقی جمهوری اسلامی ایران به تروریسم هسته‌ای دشمن است.

 

به گزارش فارس: وی افزود: البته این پاسخ نباید محدود به غنی سازی 60 درصد باشد و در سایر حوزه‌ها نیز باید پاسخ‌های لازم به دشمن داده شود.

 

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: یکی از مواردی که باید در بحث پاسخ به دشمن مدنظر قرار گیرد پرهیز از مذاکرات فرسایشی است که باید در دستورکار قرار گیرد.

 

متفکر آزاد خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند که نمی‌تواند با فشار از پایین و انجام عملیات تروریستی و چانه‌زنی از بالا به مقاصد نامشروع خود دست یابد.

 

وی افزود: دشمن باید بداند که هرچه به اعمال تروریستی خود بیشتر دامن بزند و این مسیر را دنبال کند از مذاکرات دورتر خواهد شد و نخواهد توانست به مقاصد نامشروع خود در این زمینه دست یابد.