شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#اروپا#خبرنگار#یوونتوس

خبرنگار آسوشیتدپرس تعلیق مسابقات باشگاهی یوفا را تکذیب کرد/ خودداری یوونتوس از اعلام زمان قطعی برای شروع سوپرلیگ


خبرنگار آسوشیتدپرس تعلیق مسابقات باشگاهی یوفا را تکذیب کرد/ خودداری یوونتوس از اعلام زمان قطعی برای شروع سوپرلیگ

خبری که توسط یک رسانه آمریکایی درباره تعلیق مسابقات باشگاهی فوتبال تحت نظارت یوفا پس از قطعی شدن شکل‌گیری مسابقات سوپرلیگ اروپا منتشر شده بود، رد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، راب هریس خبرنگار بریتانیایی خبرگزاری آسوشیتدپرس، شبکه BBC، MSNBC و اسکای‌نیوز خبری که بامداد امروز (دوشنبه) توسط پایگاه خبری SI آمریکا مبنی بر تعلیق مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ اروپا منتشر شده بود را تکذیب کرد.

SI بعد از اعلام رسمی خبر شکل‌گیری مسابقات سوپرلیگ اروپا - تورنمنت انحصاری بزرگان فوتبال باشگاهی اروپا - مدعی شد که تمامی مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به طور موقت لغو شده‌اند.

این خبر اما توسط راب هریس تکذیب شد و خبرنگار آسوشیتدپرس اعلام کرد که دو تورنمنت باشگاهی یوفا به قوت خود باقی خواهند بود و یوفا قصد ندارد این دو تورنمنت را متوقف کند.

در حال حاضر 12 باشگاه شامل یوونتوس، میلان، اینتر، لیورپول، آرسنال، منچستریونایتد، منچسترسیتی، تاتنهام، منچسترسیتی، چلسی، رئال مادرید و بارسلونا موافقت خود را برای حضور در سوپرلیگ اروپا اعلام کرده‌اند، تورنمنتی که قرار است 15 عضو دائمی داشته باشد و 5 تیم دیگر هم بر اساس عملکرد‌شان در لیگ‌های داخلی به این 15 تیم اضافه خواهند شد.

یوفا تهدید کرده است بازیکنانی که در سوپرلیگ اروپا شرکت کنند را از حضور در سایر تورنمنت‌های اروپایی و بین‌المللی محروم خواهند کرد. در همین حال باشگاه یوونتوس هم در بیانیه‌ای که برای اعلام موافقتش با حضور در سوپرلیگ اروپا منتشر کرده نوشته است که تضمینی برای برگزاری این تورنمنت در موعد اعلام شده (ماه آگوست سال 2021) وجود ندارد. آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس نایب رئیس رقابت‌های سوپرلیگ اروپا است.

 

انتهای پیام/