شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترکیه#ورزشکار#ملی‌پوش#اروپایی

زهرا نعمتی: اردوی ترکیه تجربه خیلی خوبی بود


زهرا نعمتی: اردوی ترکیه تجربه خیلی خوبی بود

بانوی ملی‌پوش تیراندازی با کمان از شرایط اردوی ترکیه و تمرین در کنار ورزشکار ۶ کشور اروپایی تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، زهرا نعمتی در خصوص اردوی ترکیه و آخرین وضعیت تمرینی کمانداران اظهار داشت: اردوی ترکیه به جهاتی خیلی خوب بود، زیرا ما یک تمرین تدارکاتی قبل از مسابقه داشتیم و در شرایط خوبی با رقبا دست و پنجه نرم کردیم. در این اردو 5 کشور اروپایی به همراه ترکیه که در واقع رقیبان اصلی ما محسوب می‌شدند، حاضر بودند.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان ایران واقعا خیلی خوب کار کردند. چند بار رکوردهایی که داشتیم، خیلی خوب بود و من فکر می‌کنم که اوج عملکرد ورزشکاران کشورمان بود.

بانوی ملی‌پوش تیراندازی بان کمان درباره شرایط خودش گفت: شرایطم خیلی خوب بود و رکوردهای خیلی خوبی را به ثبت رساندم و خیلی معقول بود. من حتی در یکی از مسابقاتی که برگزار شد، نفر اول شدم. سایر ورزشکاران نیز رتبه‌های خوبی کسب کردند؛ به‌طوریکه در پسران صادق اشرفی اول شد و همچنین میلاد وزیری و رضا شعبانی به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

نعمتی عنوان کرد: این اردو تجربه خیلی خوبی بود. البته در روز مسابقات به دلیل باد شدیدی که وجود داشت، نتایج خیلی متفاوت به نسبت تمرینات شد. در واقع دیگر چیزی قابل پیش‌بینی نبود و شرایط سخت شد، اما خودم سعی کردم عملکرد خوبی داشته باشم. به هر حال به دلیل شرایط سختی که پیش آمد، کار کمی مشکل و کارم به چالش کشیده شد. در مجموع خیلی اردوی خوب و همچنین مسابقه خوبی بود.

وی خاطرنشان کرد: ما توانستیم بعد از مدت‌ها خودمان محک بزنیم. شرایط سختی در بحث کرونا بود و رعایت پروتکل‌ها و .. باید صورت می‌گرفت که تمرکز ورزشکاران بهم می‌ریزد و آنها شرایط جدیدی را تجربه می‌کنند، ولی فکر می‌کنم لازم بود که چنین شرایطی را تجربه کنیم. امیدوارم که بتوانیم این تجربیات را در مسابقات بعدی به کار بگیریم.

 

انتهای پیام/