شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فرودگاه امام

راز چمدانی که در فرودگاه امام توقیف شد چه بود؟!

به گزارش منیبان، رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: با تلاش مشترک کارکنان پلیس فرودگاه‌های مهرآباد و امام (ره) باند قاچاقچیان مواد مخدر متلاشی و مقدار ۱۱ کیلوگرم هروئین و ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی کشف شد.

سردار "مهدی معصوم بیگی" در خصوص جزئیات این خبر افزود: با انجام اقدامات پلیسی چندین ماهه و تمرکز دایره مبارزه با مواد مخدر پلیس فرودگاه مهرآباد بر فعالیت‌های یک باند فعال در زمینه ترانزیت مواد مخدر به کشور‌های خارجی، اطلاعات دقیقی در ارتباط با حمل مواد مخدر توسط ۲ نفر از اعضاء این باند به مقصد کشور ترکیه در اختیار پلیس فرودگاه امام (ره) قرار گرفت.

وی افزود: با مشخص شدن زمان انتقال مواد مخدر، قاچاقچیان به محض ورود به فرودگاه حضرت امام (ره) شناسایی و دستگیر شدند که در بازرسی از بار همراه آنان مقدار ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین که به شکل بسیار حرفه‌ای در ۲ عدد چمدان جاسازی شده بود، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ۲ نفر دیگر از اعضاء این باند در اسفند ماه سال ۹۹ که قصد انتقال مواد مخدر به کشور ترکیه را داشتند در همان بازه زمانی شناسایی و در فرودگاه حضرت امام (ره) دستگیر شدند که در بازرسی از چمدان‌های همراه مقدار ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی کشف شد.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه، پرونده در خصوص متهمان تشکیل و به همراه مواد مخدر مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در خصوص شناسایی سایر قاچاقچیان و انهدام کامل باند در دستور کار پلیس فرودگاه پلیس پیشگیری ناجا قرار دارد.

منبع:رکنا