شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#لیگ قهرمانان آسیا#شجاعیان

حاشیه دیدار الشرطه - استقلال| اعتراض شدید عراقی‌ها به تصمیم داور/ شجاعیان همچنان خارج از لیست


حاشیه دیدار الشرطه - استقلال| اعتراض شدید عراقی‌ها به تصمیم داور/ شجاعیان همچنان خارج از لیست

نام هافبک استقلال در دومین بازی آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا هم در لیست ۱۸ نفره این تیم قرار نگرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های استقلال و الشرطه عراق از 45 دقیقه بامداد روز دوشنبه در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه ملک عبدالله جده به مصاف هم رفتند. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

* حسام کاظم بازیکن الشرطه در دقیقه 11 با خطای شدیدی که روی فرشید اسماعیلی مرتکب شد با کارت قرمز مستقیم داور سریلانکایی از بازی اخراج شد. بعد از اخراج کاظم بازیکنان و کادر فنی الشرطه به تصمیم داور اعتراض شدیدی داشتند و بازی برای دقایقی متوقف شد.

* داور وسط پس از اینکه دستور به ادامه بازی داد توسط داور چهارم متوجه شد که کاظم بازیکن اخراجی الشرطه هنوز در زمین است و پس از خروج او بازی مجدداً به جریان افتاد. بازیکن الشرطه هم در حین بیرون رفتن با عصبانیت به بطری آب کنار زمین لگد زد.

* سیدحسین حسینی‏، عارف غلامی، مهدی مهدی‌پور، سینا خادم‌پور، سیداحمد موسوی، بابک مرادی، آرمان رمضانی، سعید مهری، ارسلان مطهری و سبحان خاقانی لیست ذخیره‌های استقلال مقابل الشرطه هستند. 

* داریوش شجاعیان هافبک استقلال که قبل از شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد، دومین بازی آسیایی تیمش را نیز از دست داد.

* فرهاد مجیدی در چند نوبت به بازیکنانش توصیه کرد نکاتی را که از قبل به آنها گوشزد کرده است در زمین پیاده کنند.

 

انتهای پیام/