شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#دلار#یورو#بازار طلا

کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه / قیمت دلار و یورو امروز ۱۴۰۰/۱/۲۹

کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه / قیمت دلار و یورو امروز ۱۴۰۰/۱/۲۹
قیمت طلا و سکه امروز، بر خلاف ثبات بهای طلای جهانی و با پیروی از افت نرخ ارز، کاهش یافت که بر این اساس قیمت سکه تمام طرح جدید به ده میلیون و ۳۹۸ هزار تومان رسید.

کارگر آنلاین |  قیمت طلا امروز با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی تغییری نداشت و در رقم ۱۷۷۶ دلار در هر اونس ثابت ماند.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز ‌بکشنبه ۲۹ فروردین ساعت ۱۹، با ۱۱۵ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۲۳،۸۷۸ هزار تومان‌ معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز ‌یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۳ هزار و ۸۸۱ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۳ هزار و ۴۰۸ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز ‌یکشنبه ۲۹ فروردین ساعت ۱۹، با ۲۲۳ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۲۸،۳۹۶ تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۲۸ هزار و ۴۰۰ تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۸۳۷ تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت ۱۹، قیمت سکه تمام طرح قدیم ده میلیون و ۲۴۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ده میلیون و ۳۹۸ هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۳۵ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.