به گزارش برنا، در متن پیام حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری به  امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش آمده است:  با احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، بر خود فرض می­دانم به نمایندگی از نمایندگان معزز ولی فقیه و ائمه مکّرم جمعه کشور، 29 فروردین روز "ارتش جمهوری اسلامی ایران" را به جنابعالی و کلیه افسران، درجه‌داران و کارکنان آن نیروی الهی، به‌خصوص سربازان عزیز و جان برکف مردمی‌ترین ارتش جهان، تبریک و تهنیت عرض ‌کنم.

  در ادامه این پیام آمده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران در چنین روزی، در بوستان اندیشه و کلام امام راحل عظیم الشأنمان جوانه زد و با سرعتی تحسین برانگیز، بسان کلمه طیبه‌ای شد که" اصلها ثابت و فرعها فی السماء".

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در این پیام آورده است: این نیروی مردمی و مقتدر که ریشه در باورهای ایمانی و انقلابی امیران، افسران و سربازانش داشته و دارد، در طول چهل سال گذشته، باخون پاک بیش از پنجاه هزار شهید والا مقام آبیاری شده و شاخ و برگ این شجره طیبه سایۀ امنیت را همراه با دیگرنیروهای مسلح ایران انقلابی، بر سر مردم این سرزمین و سایر ملت‌های منطقه گسترانیده و خار چشم استکبار جهانی شده است.

حجت الاسلام علی اکبری در این پیام یادآور شده است: در این ایام نورانی، فرصت را مغتنم شمرده و ضمن گرامیداشت یاد، نام و خاطره شهدای سرفراز، جانبازان، آزادگان و ایثارگران این نیروی الهی و خانواده‌های معظمشان، بهترین سلام‌ها ودرودهای قدرشناسانه و سپاسگزارانه ائمه محترم جمعه سراسر کشور را به جنابعالی و دلاورمردان نیروهای چهارگانه ارتش مقتدر و نام‌آور جمهوری اسلامی تقدیم می‌کنم. دعاگوی وجود شریفتان هستم.