شهر خبر

حامد ملک ‌محمدی:

مربی تیم ملی هستم ولی رییس فدراسیون به من هیچ احترامی نمی گذارد

به گزارش منیبان، بعد از پایان مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا در قرقیزستان، حامد ملک ‌محمدی که طبق حکم آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون  جودو  هنوز مربی تیم ملی بزرگسالان است، درباره عملکرد ضعیف‌ ملی‌پوشان اعزامی اظهاراتی را در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح کرد. در ادامه صحبت‌های کارشناسی او به مذاق فدراسیون‌نشین‌ها خوش نیامد و بلافاصله او را به کمیته انضباطی فدراسیون جودو احضار کردند.

در این رابطه، حامد ملک محمدی گفت: جلسه کمیته انضباطی‌ام فردا (دوشنبه 30 فروردین ماه) است. کمیته انضباطی فدراسیون جودو اعلام کرده‌ زمانی که مربی تیم ملی هستید، چرا با رسانه‌ها مصاحبه کرده‌اید؟ دفاعیه خود را نوشته‌ام و به فدراسیون دادم و خودم هم در این جلسه شرکت نخواهم کرد. این در حالیست که آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون حکم مربیگری تیم ملی را به مدت یکسال به من داده و در روز 17 اردیبهشت 1400 حکم من به اتمام می‌رسد.

پیشکسوت جودو با اشاره به اینکه هنوز من مربی تیم ملی هستم، گفت: برایم جالب است که آیا مربی تیم ملی هستم یا نیستم؟ طبق این حکم، مربی تیم ملی بزرگسالان هستم و رییس فدراسیون به من هیچ احترامی نگذاشته است. اگر من مربی تیم ملی هستم، چرا مرا به جلسه فنی تیم ملی برای شرکت در مسابقات آسیایی دعوت نکردید تا به عنوان مربی نظرم را اعلام کنم. چرا وقتی علیه مسائل فنی تیم بزرگسالان مصاحبه می‌کنم، مربی تیم ملی هستم ولی زمانی که تیم ملی به مسابقات آسیایی اعزام می‌شود، مربی تیم ملی نیستم و در مورد مسائل فنی هیچ نظری از من نمی‌خواهند.

ملک محمدی گفت: میراسماعیلی خودش به من حکم داده تا مربی تیم ملی باشم و بدون نظرخواهی، شان و شخصیت مرا زیر سوال برده است. فقط از او این سوال را دارم که چرا این کار را با من، کادر فنی و تیم ملی بزرگسالان انجام داد؟