به گزارش برنا،  موسیقی فیلم «زالاوا» ساخته ارسلان امیری که با همکاری نوازندگان آمریکایی و ایرانی آماده شده است، با انجام مراحل نهایی میکس و ضبط استودیویی توسط آدام اشمیت، به زودی روی نسخه اصلی این فیلم سینمایی قرار می‌گیرد.

رامین کوشا آهنگساز و رهبر ارکستر ایرانی فعال در هالیوود، پیش‌ از این تجربه‌ آهنگسازی فیلم و سریال‌هایی همچون ‌Radioflash, Abducted, ۵th Passenger، «خورشید»، «سرخپوست» و همکاری با کارگردان‌ها و آهنگسازان آمریکایی را در کارنامه دارد.

مراحل نهایی تدوین و صداگذاری فیلم «زالاوا» در آخرین روزهای پاییز سال ‌گذشته به پایان رسید اما ساخت موسیقی آن به پس از حضور در سی‌ و نهمین جشنواره‌ ملی فیلم فجر موکول شد و «زالاوا» با استفاده از موسیقی انتخابی در بخش مسابقه‌ سینمای ایران به نمایش درآمد.

این فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی روح‌الله و سمیرا برادری، در سی‌ و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر در ۱۰ بخش کاندیدای دریافت سیمرغ شد و توانست سیمرغ بهترین کارگردانی فیلم اول برای ارسلان امیری بهترین فیلمنامه برای ارسلان امیری، آیدا پناهنده، تهمینه بهرام، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای پوریا رحیمی سام و دیپلم افتخار بهترین فیلمبرداری برای محمد رسولی را از آن خود بکند.