شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترامپ

افزایش تدابیر امنیتی نمایندگانی که علیه ترامپ در استیضاح رای دادند


افزایش تدابیر امنیتی نمایندگانی که علیه ترامپ در استیضاح رای دادند

در حالی که بیش از ۳ ماه از یورش مرگبار طرفداران افراطی ترامپ به ساختمان کنگره گذشته است، برخی نمایندگان آمریکایی تدابیر امنیتی خود را افزایش داده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، نمایندگان آمریکایی که در دومین جلسه استیضاح دونالد ترامپ، به محکومیت وی رای مثبت داده بودند، تصمیم گرفته‌اند تا تدابیر امنیتی شان را ارتقا دهند.

 

بر اساس این گزارش، علت اصلی افزایش تدابیر امنیتی از سوی نمایندگان آمریکایی، تهدیداتی است که به خاطر حمایت از استیضاح ترامپ دریافت کرده‌اند.

در پی یورش مرگبار طرفداران افراطی ترامپ به ساختمان کنگره، حداقل 5 نفر از جمله یک مامور پلیس کشته شدند.

تعداد زیادی از نمایندگان دموکرات و جمهوریخواه که به محکومیت ترامپ در دومین جلسه استیضاح رای داده‌اند، میزان هزینه های امنیت شخصی خود را به طور چشمگیری افزایش داده‌اند.

اسناد منتشر شده از سوی کمیسیون فدرال انتخابات ایالات متحده نشانگر این واقعیت است که هزینه های امنیتی نمایندگان کنگره پس از حمله 6 ژانویه طرفداران افراطی ترامپ، به طور فزاینده‌ای رشد داشته است.

این گزارش نشان می دهد، میت رامنی و پت تومی دو سناتور جمهوریخواه که علیه ترامپ رای داده‌اند، میزان هزینه های امینتی خود را بیش از 43633 و 70 هزار دلار بالا برده‌اند.

آلکساندریا اوکازیو کورتز نماینده دموکرات و از منتقدان جدی ترامپ نیز میزان هزینه های امنیت شخصی خود را 45 هزار دلار افزایش داده است.

انتهای پیام/