شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#روحانی

عامل توهین به روحانی دستگیر شد

عامل توهین به روحانی دستگیر شد
فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عامل هتک حرمت یکی از روحانیون در بندر کیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه ظرف مدت کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد و گفت: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

 سردار عزیزاله ملکی با اشاره به هتک حرمت به یک روحانی در روز گذشته در بندرکیاشهر اظهار کرد: جوانی ۲۴ ساله که به علت مصرف مواد مخدر صنعتی حالت طبیعی نیز نداشت در اقدامی نامتوازن به یک روحانی هتک حرمت کرد.

وی برخورد جدی و قاطعانه با عوامل ایجاد مزاحمت برای شهروندان در هر لباس و موقعیتی را یکی از وظایف ناجا دانست و افزود: بلافاصله اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار مأموران پلیس شهرستان آستانه اشرفیه قرار گرفت که با اقدامات فنی و تلاش‌های صورت گرفته سرانجام ظهر امروز متهم شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به پیامد‌های سوء ذهنی و رفتاری مصرف مواد مخدر در ارتکاب رفتار‌های ناهنجار گفت: ایجاد مزاحمت و سلب آسایش شهروندان، خط قرمز نیروی انتظامی است و همانگونه که بار‌ها بر آن تأکید شده پلیس در برخورد قاطع با چنین رفتار‌های ناشایستی هرگز کوتاه نخواهد آمد.

ملکی از ابراز ندامت و پشیمانی متهم این پرونده خبر داد و افزود: پس از دستگیری متهم در جریان شناسایی وی توسط روحانی یادشده، از اقدام ناشایست و غیرانسانی خود ابراز ندامت کرده و دلیل ارتکاب این عمل را نداشتن حالت روحی مناسب به دلیل مصرف مواد مخدر برشمرده است.

وی بر حفظ کرامت و آبروی تمامی شهروندان تأکید کرد و گفت: متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته است.